اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در اطراف شهریار : مناطق بسیاری در استان تهران وجود دارند که با وجود گمنامی برای بسیاری از مردم، نزد اهالی آن یا نواحی مجاورش بسیار شناخته شده بوده و از امور تجاری یا کسب و کار تا آموزش فرزندانشان، امور درمانی تا سکونتشان به آن ها گره خورده است . کهنز ، رضی آباد یا رزکان به عنوان بخشی از این مناطق، شهرک ها و محلاتی از شهرستان شهریار واقع در استان تهران هستند که شاید با وجود شناخته شده بودن برای بسیاری از اهالی شهریار، برای سایر پایتخت نشینان ناشناخته باشد ، به همین دلیل پیش از پرداختن به مسأله اجاره انبار در اطراف شهریار کسب شناخت حداقلی از آن ها ضروری به نظر می رسد .

آشنایی با برخی توابع شهریار

شهرک کهنز دهکده ای ویلایی در حدود یک کیلومتری جنوب مرکز شهریار می باشد که بواسطه زمین های کشاورزی، باغ های سرسبز و مراکز فرهنگی خود شناخته می شود . اگرچه «علیشاه عوض» سابق امروزه بواسطه ساخت ویلاهایی بسیار لوکس دیگر شبیه به یک قریه نیست، اما هنوز هم بسیاری از بومیان آنجا بواسطه شرایط خاصی که «نگین سبز تهران» یعنی شهریار در کشاورزی و باغبانی دارد از این راه ارتزاق می کنند .

نام رزکان از دیرباز به نام مشروطه و مخبرالسلطنه گره خورده است، منطقه ای که قرارگاه عین الدوله رجل سیاسی با سردار اسعد به منظور حرکت به سمت تهران بوده است . امروزه این منطقه به یک دهستان تبدیل شده است که سرپرستی روستاهای الورد، دهشاد بالا و پایین، دینارآباد، اسکمان، قره تپه و رزکان 6000 نفری را بر عهده دارد .

در ادامه گفتنیست که رضی آباد نام روستایی در همین دهستان رزکان می باشد که به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است . در همین رابطه بخش بالایی آن که با همین نام نیز شناخته می شود از شمال به جاده شهریار می خورد . این ناحیه قریب به 10 هزار نفر جمعیت دارد. لازم به ذکر است که بخش جنوبی آن نیز با نزدیک به 2 هزار نفر جمعیت در مجاورت جاده باغستان قرار دارد .

اجاره انبار در اطراف شهریار

معرفی شهریار، دهستان و روستاها، محلات و شهرک های آن در این یادداشت نخواهد گنجید، اما با اشاره ای کوچک دانستیم که جای جای آن مستعد برپایی یک زندگی یا کسب و کار است . به طور کلی کسب و کارهای رایج در این شهرستان را می توان به 3 بخش کشاورزی و دامداری، صنعت و معدن و ساخت و ساز و مسکن تقسیم کرد.

در این تقسیم بندی ساکنان بومی شهریار در باغات و مراتع به کشاورزی و دامداری مشغولند، وجود شهرک های صنعتی متعدد و معادن مختلف سبب شده است تا علاوه بر نسل جدیدی که در این منطقه متولد شده اند، مهاجران فراوانی نیز با هدف اشتغال در این مراکز به شهریار بیایند و در کارخانجات و معدن های مذکور مشغول به کار شوند .

به دلیل افزایش زاد و ولد و همچنین حضور افراد غیر بومی در این شهر از یک سو و ویلاسازی از سویی دیگر، بازار ساخت و ساز نیز در شهریار داغ بوده که این امر نیز همانند دو مورد قبلی نیاز به اجاره انبار در شهریار را افزایش می دهد . در همین رابطه لازم است تا محلی با امکانات استاندارد ولی نزدیک را بیابیم تا بدین واسطه بتوانیم از سرمایه فیزیکی خود حراست کنیم .

در همین رابطه کشاورزان برای نگهداری از برخی محصولات خود، کارخانجات صنعتی برای دپوی مواد اولیه یا محصولات تکمیل شده شد، معادن برای نگهداری از مصالحی که مستقیم از معدن برای خریدار ارسال نمی شود و مجموعه های عمرانی نیز برای حراست از برخی ماشین آلات خود به ویژه در زمان هایی که پروژه ای در جریان نیست به اجاره انبار در اطراف شهریار روی می‌آورند .

انبار برادران میری

با تجسس در میان گزینه هایی که قادر به ارائه فضایی استاندارد و تخصصی به عنوان اجاره انبار در اطراف شهریار به شما هستند، بی تردید مجموعه انبارهای برادران میری از جمله مهمترین گزینه های مطرح شده می باشد . این مجموعه با واقع شدن در شهر قدس ، دارای فاصله زمانی و مکانی اندکی با شما بوده و بدین ترتیب قادر خواهد بود تا انباری ایمن، دارای استاندارد از مراجع ذیصلاح، دارای تنوع متراژ و سرویس دهی شبانه روزی را در اختیار متقاضیان خود قرار دهد .

Main Menu

Main Menu

Main Menu