اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

 

اجاره انبار در تهرانسر

 

اجاره انبار در تهرانسر : اگرچه یکی از مهمترین وظایف دولت ها در سراسر دنیا تقسیم مساوی و منصفانه امکانات میان همه اتباع یک کشور در شهرهای مختلف می باشد ، اما در بسیاری از نقاط جهان – از جمله کشور خودمان – دیده می شود که شهر یا استان خاصی از امکانات و منابع موجود در مملکتش بیشتر سود برده و شرایط عمومی زندگی در آن بهتر می باشد .

در همین راستا ، تخصیص بسیاری از منابع موجود در کشور به تهران را می توانیم با رابطه ای علت و معلولی به جمعیت آن ارتباط دهیم . بدین ترتیب که جمعیت شهر تهران حدوداً 9 میلیون نفر بوده که تقریباً سه برابر جمعیت شهر مشهد به عنوان دومین شهر پرجمعیت ایران است . این در حالیست که جمعیت 13 میلیون نفری تهران هم که 2 برابر استان خراسان رضوی به عنوان دومین استان پر جمعیت کشور است نشان می دهد که وجود جمعیت بیشتر ، مستلزم تخصیص امکاناتی بیشتر می باشد و به طور مثال اگر این جمعیت در استان یزد نیز وجود داشت ، شاهد سرازیر شدن بسیاری از نعمات و امکانات به این شهر و استان بودیم . این در حالیست که در روی دیگر سکه ، بسیاری از هموطنانمان با دیدن این امکانات رهسپار پایتخت شده تا از شرایط نسبتاً مطلوب آن در مقایسه با شهرهای دیگر استفاده نمایند . در نتیجه اینکه هم جمعیت به ازیاد این امکانات ارتباط دارد و هم افزایش این امکانات به وجود جمعیت .

این توضیحات از این روی بیان شد که بگوییم بی دلیل نیست که محله ای مانند بلوار کشاورز یا میدان ولیعصر کنونی تهران که اینک در قلب پایتخت جای گرفته اند ، روزگاری آب کرج نام داشته و غربی ترین نقاط پایتخت بوده اند . در این گسترش جنون وار ، حتی میدان آزادی نیز منطقه ای کاملاً غربی نبوده و با اضافه شدن مناطق 21 و 22 به نقشه تهران ، این ناحیه نیز عملاً به مرکز سوق پیدا کرده است . با همه این تفاصیل باید گفت که تهران به دلایل مذکور در حال توسعه بوده و این گسترش موجب تغییر کاربری بسیاری از اراضی اطراف آن گردیده است .

در همین رابطه محله تهرانسر که سنگ بنای آن به صورت دهکده ای کوچک در دوره قاجار بنا نهاده شد ، با اینکه بواسطه چشمه موجود در آن زمینی برای زراعت و کشت و کار بوده است ، اما با گذر ایام کاربردی مسکونی پیدا کرده و اینک منطقه ای با قریب به صد هزار نفر جمعیت می باشد .

بنا نهاده شدن این محله در مربع بزرگراه های شهید لشکری ، فتح ، آزادگان و فرودگاه مهرآباد سبب شده است تا این محدوده از نظر اجاره انبار در تهران ، ترانزیت و حمل و نقل در کانون توجهات و جایگاهی ایده آل قرار بگیرد . اگر شما به دنبال اجاره انبار در تهران باشید ، کدام محله برای شما مناسب است ؟ آیا منطقه ای می توانید بیابید که علاوه بر احاطه شدن توسط بزرگراه هایی که به عنوان راه های مواصلاتی پر اهمیت معمولاً روانند ، به فرودگاه دسترسی داشته ، دارای قیمت مناسبی بوده ، امنیت قابل توجهی داشته و از همه مهمتر بخشی از پایتخت باشد ؟ اگر چند گزینه یافته اید ، بی تردید یکی از آن ها همین منطقه تهرانسر می باشد .

اجاره انبار در تهرانسر به عنوان عملی که به ابتیاع مکانی موقتی برای نگهداری از محصولات مختلف از یک روز تا یک سال (یا بیشتر) می انجامد ، سبب می شود تا مجموعه های قدرتمند تولیدی یا بازرگانی در سراسر ایران ، پایگاهی نیرومند و کاربردی در تهران داشته باشند و در بحث پخش محصولات در سطح کشور مشکلی نداشته باشند . وجود این محله بر سر راه آزادراه تهران – کرج سبب شده است تا بسیاری از کارخانجاتی هم که در راستای این مسیر یا شهرک های صنعتی اطراف آن مشغول به فعالیت بوده و در مجاورت خود نیز دارای فضای قابل توجهی برای ذخیره محصولات خود هستند ، در صورت فقدان جای کافی به اجاره انبار در تهرانسر متوسل شده و بدین ترتیب با تهیه مکانی نزدیک به خود ، علاوه بر اطمینان از سلامت و امنیت کالاهایشان ، به راحتی نیز به آن ها دسترسی داشته باشند .

Main Menu

Main Menu

Main Menu