اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران دیوار نیز همچون سایر مشاغل و خدمات که آگهی های خود را در این تارنمای کاربردی عرضه می کنند طرفداران زیادی پیدا کرده است ، امری که باعث شد به بررسی دلایل تمایل انبار داران به ثبت آگهی در این برنامه بپردازیم .

در گذشته های نه چندان دور همه ما برای خرید یا فروش یک کالا سراغ آگهی در روزنامه (مخصوصاً روزنامه همشهری می رفتیم ) تا در میان صفحات انبوه این روزنامه و صرف وقت زیاد بتوانیم کالای مورد علاقه خود را پیدا کنیم . آگهی هایی از جمله املاک ، خرید و فروش انواع وسایل و تجهیزات برقی ، لوازم منزل ، انواع خدمات ساختمان ، خدمات بازرگانی و مثال هایی از این قبیل خریدار یا فروشنده را دچار سردرگمی می کرد و در نهایت به دلیل مشخصات نا معلوم کالا اکثراً نمی توانستند رضایت افراد را جلب کنند . بعضی از افراد هم با مطلع کردن دوستان و آشنایان سعی می کردند تا خریدار یا مشتری برای کالا های خود پیدا کنند . در بیشتر مواقع هم هفته ها و شاید ماه ها طول می کشید تا خریدار یا فروشنده را بتوان پیدا کرد . تمامی کاربران بالقوه این شیوه از ایرادات آگهی دادن و خرید و فروش اینچنینی آگاه بودند و تلاش هایی نیز در این زمینه برای تغییر شیوه های آگهی انجام دادند .

با ورود اینترنت به کشور بستر لازم برای فعالیت های این گروه از افراد فراهم و باعث شد تا افراد زیادی در بستر وب به ایجاد سایت های خرید و فروش اقدام کنند و محصولات خود یا دیگران را از این طریق بفروش برسانند . در سال های اولیه ورود اینترنت به کشور به دلایلی چون هزینه های بالای ارائه خدمات اینترنتی ، در دسترس نبودن کامپیوتر های خانگی و لپ تاپ ها برای همه ، تنها برخی از مردم به خرید از طریق اینترنت روی آوردند ؛ همچنین این سایت ها جامع نبودند و تنها به عرضه برخی از کالاها اقدام می کردند و در نهایت کالایی را که هم مشتری از این طریق خریداری می کرد با آنچه در سایت معرفی کرده بودند کاملاً متفاوت بود . تمامی دلایل ذکر شده سبب شد تا تمایل به خرید از این سایت ها کاهش پیدا کند و روز به روز از تعداد مشتریان آن ها کاسته شود . در کنار این اتفاقات روزنامه ها هنوز جایگاه خود را داشتند و دوباره مورد استقبال قرار گرفتند .

تجربه معاملات روی تلفن همراه :

بازار روزنامه ها و سایت های اینترنتی نیز دوام چندانی نداشت ؛ چون با ورود تلفن های هوشمند شیوه نوینی در ارائه خدمات برای تمامی افراد از اقشار مختلف فراهم شد ، این در حالی بود که در گذشته تنها صاحبان کامپیوتر های خانگی و دارندگان لپ تاب ها (قشر ثروتمند) به اینترنت و خدمات آن دسترسی داشتند .

تمامی گوشی های هوشمند چون در کشور های خارجی و بر اساس استاندارد های آن ها ساخته می شدند از اینترنت پر سرعت همراه پشتیبانی می کردند ؛ ولی کشور ما ضعیف ترین اینترنت همراه را در زمان ورود این گوشی ها در اختیار داشت و مسئولان را بر آن داشت تا اینترنت پر سرعت  را در اسرع وقت برای کاربران تلفن های همراه فراهم کنند . در حال حاضر نوع  4g اینترنت همراه در دسترس عموم مردم است . گوشی های هوشمند مجهز به پردازنده های قوی بوده و تمام توانایی یک لپ تاب برای اتصال به اینترنت را بدون نیاز به اتصال به شبکه اینترنت کابلی را فراهم می کردند . برنامه نویسان نیز نرم افزارهای کاربردی مختلفی را برای این دستگاه ها ساختند تا بتوانند از آن ها حداکثر استفاده را نمایند . دوباره خریداران و فروشندگان سعی کردند تا تجربه های قبلی خود را در بستر موبایل شکل دهند شاید به موفقیت هایی دست پیدا کنند و آن ها این بار دیگر شکست نخوردند ؛ دیگر اینترنت مخصوص افراد مرفه نبود و تمامی افراد آن را در اختیار داشتند و در نتیجه حجم نیازهای مختلف رو به افزایش نهاد ؛ در این زمینه نرم افزاری چون دیوار براساس نرم افزار های  مشابه خارجی در داخل متولد شد تا این حجم از تقاضا ها را پاسخ دهد ؛ از طرفی ثبت آگهی در این برنامه کاملاً رایگان بود و تمامی افراد را وسوسه می کرد تا بدون هیچ هزینه ای کالای خود را بفروش برسانند یا کالا و خدمت جدیدی خریداری کنند . در دیوار آگهی ها زمانی که مدتی از عرضه آن ها بگذرد براساس تاریخ به پایین صفحه منتقل می شوند و افراد تنها برای اینکه آگهی آن ها در صدر سایر آگهی ها قرار گیرد (آگهی فوری) باید هزینه پرداخت کنند و سایر انواع آگهی برای افراد هیچ هزینه ای در بر ندارد .

تمامی کالا ها ، خدمات ، مشاغل (مانند  اجاره انبار در تهران) و هر آنچه که به ذهن فرد برای خرید و فروش برسد می‌تواند توسط این اپلیکیشن مطابق قوانین کشور در قالب آگهی عرضه شود . سایت و برنامه دیوار روز به روز بر تعداد کاربرانش افزوده شد تا جایی که امروز اولین برنامه در کشور است که افراد هم برای اطلاع از قیمت کالاها و هم برای خرید و فروش تمامی اجناس به آن مراجعه می کنند ، حتی مشاغل بزرگی مانند انبار و انبار داری که متقاضیانی چون کارخانه دارها و صنایع را دارند آگهی های خود را در این سایت قرار می دهند .

از آن جا که خرید و فروش در دیوار چون با ذکر شماره تماس ، همراه تصویر و موقعیت مکانی اجناس همراه است ، افراد در آن بعد از تماس و مراجعه حضوری به محل عرضه کالا با خود اجناس روبرو می شوند و بعد از توافق معامله صورت می گیرد در صورتی که در بیشتر سایت های اینترنتی فرد تنها باید به اطلاعات روی سایت اعتماد می کرد و خرید خود را انجام می داد .

انبار داران هم با گرفتن تصاویر از انبارها و خدمات خود توضیحی مختصر و جامع راجع به مجموعه خود ارائه می دهند و افراد متقاضی با اطلاع دقیق نوع انبار مورد تقاضای خود را انتخاب می کنند . آنچه برنامه دیوار را برای انبارداران منحصر بفرد کرده است ، دسترسی سریع برای افرادی است که به یک منطقه آشنایی ندارند ؛ فرد با مشخص کردن منطقه جست و جو مثلاً در تهران و نوع و متراژ انبار در کسری از ثانیه انباری را که به دنبال آن می گردد ، پیدا خواهد کرد و دیگر سراغ جست و جوی محلی یا پرس و جو از افراد مختلف نخواهد رفت ؛ بنابراین اجاره انباردر تهران دیوار پل ارتباطی سریع بین انبارداران و متقاضیان خواهد بود و نسبت به سایر روش های تبلیغاتی از اهمیتی به مراتب بیشتر برخوردار است . در مقایسه با مراجعه مستقیم افراد به بنگاه ها شاید بتوان گفت که بنگاه اطلاعات جامع و کاملی را در مورد  اجاره انبار به افراد می دهد ولی بیشتر افراد تمایل دارند تا واسطه ها را حذف کنند و به ‌صورت مستقیم با فروشنده روبرو شوند . اجاره انبار در تهران دیوار مشتری و فروشنده را مستقیم به هم وصل می کند و واسطه ها در این بین حذف خواهند شد . البته آگهی های دیوار علاوه بر مزیت ها نقاط ضعفی نیز دارند از جمله اینکه تصاویر گرفته شده در آن ها ممکن است به گونه ای باشند که واقعیت را به شکلی متفاوت جلوه دهند و فرد را بعد از مراجعه به محل ، از خرید خود منصرف کنند ولی مشاورین املاک به دلیل سال ها تجربه در اولین ملاقات فرد را با واقعیت انبار یا ملک روبرو می کنند . در پایان می توان گفت روش اجاره انبار در تهران دیوار علاوه بر نکات مثبت بسیار نکات منفی را نیز در بردارد ، ولی در مجموع روشی بینابین برای عرضه خدمات انبار داران در بستر وب است و کلیه انبار داران همچون سایر مشاغل می توانند از خدمات آن استفاده کنند تا این حرفه بهتر بتواند در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

Main Menu

Main Menu

Main Menu