اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در جنوب غرب تهران

اجاره انبار در جنوب غرب تهران : زمانی که شرکت های تجاری یا پیشه ورانی با ساختار سنتی کسب و کار در پی انباشت و دپوی محصولات خود هستند ، بلاشک ترجیح می دهند که این مال و دارایی نزد خودشان بوده و به قول همین قشر بازاری «زیر سرشان» باشد . از مهمترین فوایدی که نگهداری دارایی های مادی و قابل انتقال به غیر در نزدیکی ما دارد می توان به امکان آمارگیری لحظه ای و نظارت به جریان ورود و خروج کالا ، اطمینان از امنیت محصولات حداقل در ساعات کاری و حضور شخصی در آنجا ، تحویل بلافاصله اجناس فروخته شده به مشتری حضوری ، تسریع جریان کالا ، کاهش تعداد کارکنان و بهینه شدن عملکرد آن ها اشاره کرد .

 

اجاره انبار در نزدیکی مقّر اصلی یک کسب و کار چه مزایایی دارد ؟

 

طبیعیست که نگهداری مواد اولیه در کنار خط تولید ، محصولات در شرف فروش در کنار واحد تحویل و کالاهای وارداتی در مجاورت دپارتمان حسابداری (یا هر کارگروهی که وظیفه تحویل گرفتن آن ها را دارد) ، برای هیئت مدیره یک شرکت ، صاحب امتیازان یک کارخانه و حتی دارنده پروانه کسب یک واحد صنفی کوچک رویدادی مطلوب است ، اما آیا شخصیتی حقوقی یا حقیقی که ماهیانه میلیون ها تومان اجاره دفتر خود در منطقه ای گران قیمت پایتخت را می دهد می تواند از پس هزینه های اجاره انبار در تهران هم برآید ؟ آیا این انبار آنچنان بازدهی بالایی برای وی دارد که این فرد مایل به تخصیص بودجه برایش باشد ؟ آیا می تواند از داشتن انبار چشم پوشی کند ؟ و آیا به کلی مالکی پیدا می شود که به رهن و اجاره دادن ملک خود راغب باشد ؟
با بررسی این سوالات و ابهامات مشابه باید گفت که اجاره انبار در این شرایط توجیه اقتصادی نداشته و این افراد در واقعیت علی رغم برشمردن مزایای فوق ملزم به انتقال انبار خود به نقاطی دورتر از محل کسب و کارشان هستند .

 

جایگزین مناسب انبار نزدیک


اگرچه اجاره انبار در مناطق خارج از شهر نیز عملی منطقی ، مقرون بصرفه و از جهاتی بسیار کاربردی تر از اجازه آن در شهر می باشد ، اما مجموعه هایی نیز با داشتن مشکلات حمل و نقل یا فقدان نیروی کار کافی به اجاره انبار در جنوب غرب تهران یا هر منطقه دیگری از پایتخت که قیمت مناسبی داشته باشد سوق پیدا می کنند .


مجموعه انبارهای برادران میری با قرارگیری در شهر قدس و داشتن فاصله ای کمتر از سی دقیقه با مرزهای غربی پایتخت ، اگرچه اسماً در شهر دیگری بنا شده و به نظر فاصله زیادی با نواحی مرکزی تهران دارد ، اما رسماً دسترسی آسان و سریعتری به نقطه مذکور نسبت به بسیاری از نقاط تهران به آنجا دارد .

مزایای اجاره انبارهای میری


نبود محدودیت های راهنمایی و رانندگی ، احداث در منطقه ای صنعتی ، امنیت بالای انبار (نگهبانی و گواهینامه های امنیتی از سوی آتش نشانی ، شهرداری و ...) ، وجود نیروهای متخصص در آمار گیری و حمل محصولات ، تعبیه و استفاده از ماشین آلات و ادوات تخصصی ترابری ، امکان اجاره انباری عمومی ، امکان بیمه کردن محصولات و از همه مهمتر قیمت مناسب از مهمترین عواملی هستند که انبار برادران میری را به گزینه اصلی اجاره انبار در جنوب غرب تهران تبدیل می کنند .


زمانی که از اجاره انبار در جنوب غرب تهران سخن می گوییم ، " هرکسی از ظنّ خود " و با معیارهایی در راستای کسب و کارش به این پدیده نگاه می کند . با توجه به این مطلب باید گفت که اجاره انبار در جنوب غرب تهران و در منطقه شهر قدس برای کسب و کارهای کوچکی که فاصله زیادی با این منطقه دارند مطلوب نیست ، اما چنانچه این فاصله کم بوده و یا حجم مبادلات پولی و کالایی به حدی زیاد باشد که مراجعه به این مرکز را از نظر اقتصادی توجیه کند ، در اختیار گرفتن انباری با دسترسی آسان ، خیابان بندی های عریض ، سازه هایی با سقف بلند ، ایمن و تحت نظارتی قوی قابل دفاع می باشد .

Main Menu

Main Menu

Main Menu