اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در غرب تهران : غرب تهران را شاید بتوان به عنوان مهم ترین بخش این شهر در گسترش و شکوفایی پایتخت معرفی کرد. این محدوده که تا دهه ها قبل تقریبا خالی از سکنه بود به واسطه وجود خدمات بهتر و امکانات بیشتر در تهران ، امروز به یکی از پرجمعیت ترین نواحی این شهر تبدیل شده است. وجود موانع طبیعی و انسانی در شمال ، شرق و جنوب شهر باعث شد رشد و شکوفایی تهران از سمت غرب ادامه پیدا کرده و پایتخت ما هر روز از سمت غرب بزرگتر و بزرگتر شود. شهرک های بزرگ و کوچک ، امکانات تفریحی و خطوط حمل و نقل عمومی مناسب باعث گردید که این ناحیه هر روز بیشتر از روز قبل مورد توجه قشر اغلب مرفه جامعه قرار گیرد. همچنین بسیاری از اشخاص به دلیل قرار نگرفتن غرب تهران در محدوده ی طرح های ترافیک و همینطور محدوده طرح زوج و فرد و همچنین وجود اتوبان های متعدد و سیستم خیابان های به نسبت منظم تر از بقیه مناطق شهر باعث شده جمعیت زیادی به سمت غرب مهاجرت کرده و در آنجا ساکن باشند و یا دفاتر صنعتی و تجاری خود را در این منطقه دایر کنند و غرب تهران را به عنوان منطقه سکونت و کار خود در نظر بگیرند.

علاوه بر این غرب تهران مسیر مهمی برای ورود به شهرهایی همچون اندیشه ، قدس ، شهریار ، ملارد و شهرهای کوچک و بزرگ دیگری نیز می باشد و به تناسب ساکنین شهرهای غربی تهران نیز تردد بیشتری در این مناطق دارند . وجود محله های پر جمعیت ، تردد همسایگان غربی ، وجود آزاد راه های پر تردد و حیاتی در حمل و نقل کشور و همچنین ساخت کارخانه ها ، مجتمع ها و شهرک های صنعتی پر تعداد در غرب و جنوب غربی تهران سبب شده است تا حجم بسیار بزرگی از کالاها و محصولات آماده مصرف ، در حال ساخت یا مواد اولیه راهی این منطقه گردند و بهره برداری مفید از این محصولات زمانی به حداکثر می رسد که توزیع کنندگان بتوانند در شرایط نیازمندی مصرف کنندگان و نیاز بازار محصولاتشان را به آن تزریق کنند .

اینجاست که به اهمیت موضوع اجاره انبار در غرب تهران پی میبریم ، زیرا این مهم زمانی ممکن می شود که توزیع کنندگان بتوانند با ذخیره محصولات خود در مجاورت بازار فروش با صرف حداقل زمان و هزینه این کار را انجام دهند. همچنین مراکز صنعتی و تجاری می توانند با ذخیره کالاها و محصولاتشان با اجاره انبار در غرب تهران به راحتی اقدام به ارسال آنها به شهر ها و حتی کشورهای دیگر نمایند.

همانطور که همه شما به خوبی می دانید در سال های اخیر با توجه به سیاست های مالی کلان کشور و وجود تحریم ها و اتفاقات بسیار دیگر بازار ارز نوسان بسیاری داشته و بسیاری از صاحبان کسب و کار و مدیران مراکز صنعتی و تجاری از بیم بالاتر رفتن قیمت ارز ، اقدام به خرید محصولات مورد نیاز بازار و مواد اولیه مصرفی کمپانی ها و مراکز صنعتی خود کرده و حجم انبوهی از مواد مصرفی به کشور وارد کرده اند. قطعا برای ذخیره سازی این حجم بزرگ از مواد اولیه  مدیران صنعتی و تجاری نیاز به انبار های بزرگ برای دپو کردن این مواد اولیه و محصولات دارند تا در موقع نیاز آنها را به تدریج به بازار یا مراکز صنعتی دیگر تزریق کنند. اجاره انبار در غرب تهران راهی مناسب برای این صاحبان کسب و کار و مدیران مراکز صنعتی و تجاری است.

مجموعه صنعتی برادران میری با سال ها تجربه یکی از توانمندترین مراکز اجاره انبار در سطح استان تهران است. این مجموعه دارای سالن های مستقل جهت انبار محصولات و ایجاد کارگاه های صنعتی است که هر کدام از این سالن ها مجهز به کنتورهای فرعی آب، برق سه فاز و گاز بصورت مستقل هستند و همچنین  امکاناتی شامل چاه ارت ، تلفن ، اینترنت و دوربین مداربسته با کد مخصوص برای هر مشتری در این مجموعه وجود دارد. نگهبانی و حراست شبانه روزی  و همچنین سیستم اعلام خطر در طول شب نیز از امتیازات سالن های این مجموعه می باشد. همچنین هیچگونه محدودیت زمانی جهت تردد و یا فعالیت در مورد اجاره وجود ندارد و به جرات میتوان گفت بهترین گزینه برای شما برای اجاره انبار در غرب تهران استفاده از انبار های مجهز مجموعه میری می باشد.

Main Menu

Main Menu

Main Menu