اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در کرج : زمانی که به بررسی قطب های صنعتی و تولیدی کشور نگاه می کنیم ، نقاط زیادی در سراسر آن خودنمایی می کنند که بی تردید آزادراه و جاده های منتهی به کرج (به ویژه تهران - کرج) یکی از این نواحی می باشد .


وجود شهرک های صنعتی متعدد ، کارخانجات برندهای مطرح کشور در حوزه های مختلف ، کارگاه های کوچک و بزرگ و انواع انبارهای صنعتی در این منطقه سبب شده است تا نواحی صنعتی حومه کرج نقش شاخصی در تولیدات ملی ایفا کرده و بدین ترتیب شاهد به گردش در آمدن چرخه ای صنعتی در این محدوده باشیم .


اجاره انبار در کرج


زمانی که منطقه ای به یک قطب صنعتی تبدیل می شود ، بسیاری از تولیدکنندگان کشور نیز سود خود را در حضور در این مراکز یا توسعه کسب و کار خود در آنجا می بینند . بدیهیست که وقتی افرادی در چنین جایگاهی قرار می گیرند ، علاوه بر اعتباری که بواسطه قرارگیری در کنار بزرگان یک حوزه صنعتی به دست می آورند ، استفاده از زیرساخت هایی که مدت ها قبل امتحان خود را پس داده است نیز برایشان دلپذیرتر می شود .


وجود مسیرهایی مناسب خودروهای سنگین ، نزدیکی به پایانه های ترابری مانند دو فرودگاه پایتخت ، دسترسی آسان به آزادراه های سراسری کشور و نزدیکی به منابع انسانی (نیروی کار) تهرانی ، کرجی و اهالی همه شهرک ها و شهرستان های مجاور آن ها از جمله عللیست که سبب می شود که ملک های تجاری این ناحیه تا بدین حد ارزنده بوده و قرارگیری در آن در چشم بسیاری از صنعتگران و تجار هدف بزرگی لحاظ شود .

 

بزرگراه فتح ، مجموعه‌ای از کارخانجات صنعتی


فتح یا جاده قدیم کرج ، به عنوان یکی از راه‌های مواصلاتی تهران و استان البرز ، بزرگراهی در جنوب غرب تهران است که به عنوان یکی از قدیمی ترین مسیرهای خروجی تهران به سمت استان های غربی خود ، از دیرباز محل استقرار شرکت‌های سرشناسی در سطح ملی بوده که از مهمترین آن ها می توان به شرکت کفش ملی ، صنایع شیر ایران و و پاكسان اشاره کرد .


این مسیر پر اهمیت که از بزرگراه آیت الله سعیدی شروع شده و به واسطه دو پل کاروانسرای سنگی 1 و 2 به آزادراه تهران-کرج و بزرگراه شهید همدانی می رسد ، در طول خود با داشتن تقاطع با بزرگراه آزادگان ، بلوارهای ایران خودرو ، کرمان خودرو ، خلیج فارس و انقلاب در کنار میدان شیر پاستوریزه و همچنین سه ‌راه شهریار مسیر اصلی دستیابی به بسیاری از کارخانجات صنعتی بوده که همین مساله اهمیت آن را دوچندان می کند .


بدیهیست که هریک از واحدهای مذکور به منظور ذخیره مواد اولیه ، نگهداری از محصولات در شرف ساخت ، محصولات آماده یا در حال ارسال نیاز به فضایی برای ذخیره سازی آن ها - اجاره انبار در کرج - دارند . با بررسی وضعیت ذخیره سازی محصولات گوناگون شاهد این هستیم که بیشتر این مجموعه ها مواد و محصولات مورد نظر را در فضایی داخل خود کارخانه نگه می دارند ، این در حالیست که گاهی سطح سفارشات آنچنان زیاد شده و یا به دلایلی نظیر عدم ارسال تولیدات انبار مجموعه آنچنان پر می شود که دیگر فضایی برای ذخیره کردن آن ها وجود ندارد .


به همین دلیل یافتن انباری در نزدیکی این سامانه اهمیت زیادی یافته و وجود مکانی استاندارد ، ایمن و دارای گواهینامه های لازم از سوی مراجع ذیصلاح (شهرداری ، آتش نشانی ، گمرک و ... ) می تواند بار سنگینی از روی دوش این مجموعه ها بردارد .


مجموعه انبارهای برادران میری


می دانیم که انبارها به طور کلی اماکنی برای ذخیره کالاهای فیزیکی می باشند ، اما همین کالاهای فیزیکی نیز دارای تنوع و تفاوت های ساختاری فراوانی هستند که به ایجاد تفاوت در این محیط ها ، نوع تقسیم بندی آن ها ، روش چینش محصولات و کیفیت نگهداری از هریک از آن ‌ها منجر می شود .


با توجه به این توضیحات اجاره انبار کالاهای آماده فروش ، مواد در جریان تولید و محصولات در شرف فروش از جمله مهمترین علل در اختیار گرفتن این اماکن می باشند.
در همین رابطه مجموعه انبارهای برادران میری با قرار گرفتن در شهر قدس (بلوار مصلی) به عنوان مرکزی در نزدیکی بزرگراه فتح ، مأمنی ایمن برای نگهداری از محصولات فوق بوده و بدین ترتیب آماده نگهداری از وسایل شما می باشد .


به همین منظور برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اجاره انبار در کرج با ما در ارتباط باشید !

Main Menu

Main Menu

Main Menu