اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار کوچک در غرب تهران : در این مطلب قصد داریم به ماهیت و نحوه اجاره انبار کوچک در غرب تهران بپردازیم . انبار ها ابعاد مختلفی دارند اما یک انبار کوچک به چه کاری می آید و چرا با وجود انبار های بزرگ کسی اقدام به اجاره انبار کوچک می کند؟ در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم اما قبل از آن از انبار و لزوم داشتن آن بیشتر می گوییم.
تاریخچه انبارها تقریباً با تاریخچه شکل گیری تمدن نوین انسان ها یکی است. از همان زمان که انسانها فهمیدند غذایی که امروز می خورند ممکن است فردا نیز آنها را از گرسنگی برهاند و بهتر است آن را در جایی نگهداری کنند فلسفه انبار نیز شکل گرفت. انبار ها این روزها بیشتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند و نیاز به اجاره انبار در تهران برای برخی افراد روز به روز بیشتر از گذشته می شود.
بسیاری از خانه ها در این عصر دارای انباری های کوچکی هستند که لوازم کم مصرف یا فصلی ، برخی از مواد غذایی فاسد نشدنی و دیگر مواردی که نمی خواهند در منزل نگهداری کنند را در آن قرار می دهند. حتی بسیاری از مغازه های کوچک دارای انباری های کوچکی به صورت نیم طبقه هستند که عموماً توسط یک نردبان به آن دسترسی دارند و لوازمی که کمتر در مغازه استفاده می شود را آنجا قرار می دهند.
اما سوالی که همچنان باقی مانده این است که یک انبار کوچک به چه کاری می آید و چرا با وجود انبار های بزرگ کسی باید اقدام به اجاره انبار کوچک در غرب تهران کند؟ همانطور که احتمالاً دیده اید در منطقه غرب تهران به خصوص مناطق مسکونی کسب و کارهای متعددی در قالب مغازه های بزرگ و کوچک مشغول به کار هستند. مشاغلی مانند خوار و بار فروشی و سوپرمارکت ها ، فست فود ها ، رستوران ها ، فروشگاه های کیف و کفش و پوشاک ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن و بسیاری مشاغل مختلف دیگر در این منطقه حضور دارند.
قطعاً تعداد زیادی از این کسب و کارها کالاهای مازادی دارند که به عنوان ذخیره فروش در نظر گرفته اند . این بدان معنی است که مثلاً یک مغازه فروش لوازم جانبی موبایل جدا از قاب های موبایلی که در داخل مغازه دارد حداقل یک یا دو جعبه از آن را به عنوان ذخیره خارج از مغازه و در انبار خود دارد تا وقتی که موجودی آن کالا در داخل مغازه رو به اتمام بود از آن کارتن استفاده کند و تا خرید بعدی خود را آسوده سازد . اگر بخواهیم مثال دیگری بزنیم سوپرمارکت ها نمونه مناسبی برای ما هستند که با توجه به فروش زیاد آنها حتما در طول چند روز یکی از اقلام موجود در مغازه تمام می شود و صاحب آن باید به سرعت از موجودی ذخیره خود برای پر کردن قفسه ها استفاده کند. نگهداری این ذخیره فروش در تعداد کم ممکن است در داخل همان مغازه انجام شود اما برای اقلام متعدد قطعاً نیاز به اجاره انبار کوچک در غرب تهران کاملاً احساس می شود.
اما چرا با وجود انبارهای بزرگ ، این کسب و کارها اقدام به اجاره آنها نمی کنند؟ چرا انبارهای کوچک را به بزرگ ها ترجیح می دهند؟ در پاسخ این سوال باید گفت برای هر صاحب شغل و مدیر کسب و کاری مشخص است که چه مقدار کالا به عنوان ذخیره فروش نیاز دارد و این مقدار چه حجمی را اشغال می کند. به عنوان مثال اگر فردی به عنوان مدیر یک کسب و کار بداند که حداکثر موجودی در انبار 20 کارتن خواهد بود ، با توجه به ابعاد کارتن ها ( به فرض 1 متر در 1 متر ) متوجه می شود که یک اتاق 10 متری هم برای انبار کردن آنها کافی خواهد بود . البته هزینه ای که بابت اجاره انبار کوچک در غرب تهران (مثلاً یک اتاق 10 متری) پرداخت می شود بسیار پایین تر از اجاره یک انبار بزرگ( مثلاً 100 متری ) است و به طور حتم هیچ عقل سلیمی قبول نمی کند که مبلغی را اضافه تر پرداخت کند بدون اینکه به پرداخت آن نیازی باشد و این عامل نیز بر انتخاب یک انبار کوچک به جای انبار های بزرگ کاملاً موثر است.
در پایان شایان ذکر است که انبارهای مختلف با متراژهای متفاوت و به دلخواه مشتریان در مجموعه انبار میری موجود است به شکلی که با هر مقدار هزینه و هر متراژی می توانید انبار مورد نیاز خود را اجاره کرده و با خیالی آسوده کالاهای خود را در آن دپو بفرمایید.

Main Menu

Main Menu

Main Menu