اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

 

 

 

 

اجاره سوله انبار : امروزه در علم کنترل موجودی و شاخه انبارداری ، استفاده از ارتفاع از اهمیت فراوانی برخوردار است . مکانی را در نظر بگیرید که با وجود نداشتن محدودیت های مساحتی ، فاقد قفسه بوده و شما به عنوان فردی که قصد اجاره انبار را دارد موظفید تا همه محصولات تحت محافظت و آمار خود را روی زمین بچینید . در چنین حالتی به دلیل اینکه اشیاء مختلف تا تعداد یا مقدار معینی می توانند روی یکدیگر سوار شده و نریزند یا شما دیگر قادر نخواهید بود تا از حد مشخصی جنسی روی دیگری چیده یا بردارید ، به ناچار ملزم به حرکت در طول و عرض و پخش کردن این دارایی ها هستید .

با توجه به این شرایط ، شما تا چه حد می توانید روزانه در بین ردیف های کوتاه قدم زده ، کالای مورد نظر را پیدا و این عمل را به طور مستمر تکرار کنید . بی تردید این کار به جز التزام به داشتن محیطی فراخ و باز (که خود محدودیت بزرگی می باشد) ، مشکلاتی از جمله آسیب دیدگی محصولات ، از قلم افتادن آن ها در شمارشات و صد البته زحمت دوچندانی برای انباردار به همراه خواهد داشت . شاید همین عوامل دلایلی بود که نخستین بار انسان در پی استفاده از ارتفاع رفته و با قفسه بندی یا ساخت طاقچه هایی سعی در متمرکز نمودن کالاهای تحت نظارتش کرده است .

با توجه به این توضیحات می توان دریافت که چرا بین دو انبار ظاهراً مشابه با متراژهای یکسان در کنار هم ، نمونه ای که دارای سقف بلندتریست ارزنده تر است . همه سازه هایی که با تصور کاربری های گوناگون ساخته شده اما در انتها به انبار تبدیل شده اند ، به دلیل عدم تناسب میان آنچه که هستند و کاری که قرار است انجام بدهند ، ظرفیت محدود و مشخصی برای گنجاندن مواد و محصولات وارد شده در دل خود را دارند ، این در حالیست که در مبحث اجاره سوله انبار خواهیم دید که سازه هایی اصالتاً صنعتی ، سقف بلند را به عنوان یکی از پیشنیاز های خود همواره در ساختارشان دارند .

می دانیم که در یک کارگاه صنعتی ، مثلاً در محلی که چند ماشین ابزار وجود دارد ، نمی توان این دستگاه ها را در فواصل دلخواه از دیگری گذاشته و جانمایی اقتصادی یا بهینه ای را اعمال کرد ، چرا که کیفیت کارکرد این محصولات و نکات ایمنی کار با آن ها زوایا و فواصل مشخصی را برای چینش آن ها تعریف می کند . از این روی جور این محدودیت ها توسط ارتفاع کشیده شده و تهویه هوا ، تامین نور ، کاهش سروصدا و پژواک آن و ده ها وظیفه دیگر بر عهده این عامل می باشد . این در حالیست اجاره سوله انبار این فاصله زیاد کف تا سقف را قابل استفاده کرده و اجازه می دهد تا فضایی که عملاً بهای آن پرداخت شده اما بلااستفاده مانده است ، شرایط نگهداری از محصولات بیشتری را فراهم کند .

در اجاره سوله انبار ، علاوه بر عامل ارتفاع ، مزایای دیگری نیز وجود دارد که سبب می شود تا مجموعه های بزرگ تجاری و تولیدی به ابتیاع و در اختیار گرفتن آن روی آورند . وجود درب هایی بزرگ که ممکن است بیش از یک عدد بوده و امکان نگهداری از محصولاتی با حجم بزرگ را نیز فراهم می آورند ، وجود بارانداز یا سکوی تخلیه بار در صورتی که این فضا همسطح با زمین نباشد ، امکان استفاده از جرثقیل های سقفی یا لیفتراک که حاصل فضای زیاد در دسترس و خیابان کشی عریض درون انباری و ارتفاع زیاد آن می باشد و همچنین امکان برپایی یک واحد کوچک آمارگیری یا حسابداری در محل از دیگر مزایاییست که می توان با انتخاب انباری درست به آن ها نائل آمد .

با توجه به این توضیحات لازم به ذکر است که چنانچه در پی اجاره انبار در تهران ، اجاره انبار سوله در جنوب و غرب تهران ، بزرگراه فتح یا جاده قدیم کرج و همچنین شهر قدس هستید ، می توانید با داشتن نیم نگاهی به مجموعه انبارهای برادران میری ، از میان انبارهای مختلفی که وجود دارد یکی را برگزیده و به عنوان پناهگاهی بری کالاهایتان استفاده نمایید .

Main Menu

Main Menu

Main Menu