اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

 

انبار ارزان قيمت در تهران : می توان گفت که تهران پرجمعیت ترین شهر ایران با جمعیت میلیونی خود بزرگترین بازار کار کشورمان محسوب می شود ، به طوریکه افراد بسیاری از سایر شهرستان های مجاور و حتی شهر های دیگر استان ها در جستجوی کار و درامد و زندگی بهتر به این کلانشهر مهاجرت می کنند. این بازار بزرگ که هم در داد و ستد های بین المللی حرف اول را در کشور می زند و هم مرکزی برای فروش و توزیع انواع و اقسام کالاها به سرتاسر کشور می باشد مشاغل کوچک و بزرگ بسیاری را در خود جای داده است. در این میان بسیاری از مشاغل خرد و کلان که به کار خرید و فروش انواع و اقسام اجناس وکالا ها و یا در رده های بالاتر تولید محصولات مختلف از مواد خام اولیه مشغول هستند باعث ایجاد پدیده ای شده اند که به آن اجاره انبار گفته می شود.
اجاره انبار در تهران با توجه به تعداد زیاد مشاغل و کسب و کارهای مختلفی که در ابعاد کوچک و بزرگ به آن نیازمند هستند کار ساده ای نیست و این مسئله وقتی دشوارتر می شود که صاحبین مشاغل به دنبال یافتن انبار ارزان قيمت در تهران باشند. در وضعیت اقتصادی کنونی که افراد سعی می کنند از هر روشی کسب درآمد کنند و هر فضای اضافی که در اختیار داشته باشند را به بالاترین نرخ ممکن اجاره می دهند پیدا کردن انباری که ارزان قیمت باشد مانند پیدا کردن پر کاهی در میان سوله بزرگی از سوزن است ! اما سوالی که در این میان پیش می آید این موضوع است که یک انبار چه ویژگی های باید داشته باشد تا بتوان آن را به ارزان ترین شکل ممکن اجاره کرد و در واقع عدم وجود چه آیتم هایی می تواند باعث ارزانی انبارها شود؟
یکی از ملزومات یک انبار خوب امنیت است. امنیت تنها یک واژه چهار حرفی است اما اگر بخواهیم پیرامون موضوع امنیت انبارها صحبت کنیم احتمالاً زمان زیادی را از شما خواهیم گرفت زیرا این پدیده شاخه های مختلفی دارد که می توان به صورت جدا گانه و به شکل مفصلی به هر کدام از آنها پرداخت. یکی از مصادیق امنیت انبار نظارت تصویری و دوربین های مداربسته است که علاوه بر نیروهای انسانی که به نگهبانی شبانه روزی از آنجا اشتغال دارند و همچنین سگ های نگهبان که باید در محیط انبار حضور داشته باشند ، می توانند به عنوان پشتیبانی مهم در ثبت تصاویر و ارتباط آنلاین مشتریان تاثیر فراوانی در رفاه حال کارفرمایان و سهولت نظارت آنها بر اجناسشان داشته باشند. در انبار های مدرن و مجهز سیستم دوربین های مداربسته ، سنسورهای دزدگیر و ضد حریق از اجزای جدا نشدنی آنها محسوب می شوند اما نکته ای که حائز اهمیت است این موضوع می باشد که قاعدتاً انبار ارزان قيمت در تهران دارای چنین سطحی از امنیت نخواهد بود.
از دیگر مواردی که از ویژگی های انبارهای خوب محسوب می شود پاسخگویی مناسب و گاهاً شبانه روزی به کارفرما است به شکلی که کارفرما از این مسئله آگاه باشد که در هر زمانی که نیاز بود می تواند با پشتیبانی انبار تماس بگیرد و موارد لازم را به او متذکر شود و در صورت نیاز هماهنگی های لازم را برای تخلیه بار و یا بیرون آوردن برخی کالاها از انبار با وی انجام دهد. قطعاً چنین خدماتی در انباری که نسبت به سایر انبارها ارزانتر باشد ارائه نمی شود و کارفرما برای انجام هر نوع تغیراتی بر روی کالا های خود باید شخصاً به محل انبار رفته و کارهای مورد نیاز را انجام دهد و این موضوع از مشکلات اجاره انبار ارزان قيمت در تهران است.
خدمات مختلفی وجود دارند که در انبار های مدرنی که با قیمت بالا اجاره می روند ارائه داده می شوند و در انبارهای ارزان خبری از آن خدمات نیست اما نکته ای که در پایان لازم به ذکر است این مورد می باشد که افرادی که به دنبال انبار ارزان قيمت در تهران هستند و عدم وجود خدمات مناسب در این انبار ها آنان را آزار می دهد بهتر است فقط یک بار از خدمات استثنایی ارائه شده در مجموعه انبار میری و قیمت های اجاره انبار در این مجموعه آگاه شوند تا مشاهده کنند که اجاره انبار ارزانی که خدمات ارائه شده توسط آن در سطح انبارهای مدرن و مجهز و پیشرفته است امر محالی نیست و فقط باید این کار را با تیم مناسب و مجموعه معتبری انجام داد.

Main Menu

Main Menu

Main Menu