اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

انبار در آزادگان

انبار در آزادگان : با بررسی بزرگراه و آزاد راه‌های پایتخت گزینه‌های فراوانی وجود دارند که می‌توانند کاندید مهمترین اتوبان شهر باشند . در همین رابطه از بزرگراه‌های شهید باقری و بسیج در شرق تهران گرفته تا اشرفی اصفهانی، باکری یا شیخ فضل‌ا... در غرب، از بزرگراه‌هایی کوچک، مرکزی و عموماً خلوتی مانند کردستان، حقانی و مدرس گرفته تا نمونه‌هایی سراسری‌تر مانند همت-زین‌الدین، سلیمانی-حکیم، امام علی یا صیاد شیرازی، چمران-نواب و ... جملگی بنا به میزان علاقه یا ارتباطی که با آن‌ها داریم می‌توانند به عنوان مهمترین اتوبان پایتخت معرفی شوند .

این در حالیست که در میان گزینه‌های موجود، آزاد راه آزادگانی را داریم که از جنوب شرقی پایتخت و سه راه افسریه تا شمال غربی آن و تا آزاد راه تهران-ساوه امتداد داشته و نقشی بسیار مهم در حوزه ترابری و انتقال مسافر به داخل و خارج از تهران ایفا می‌کند .

 

بزرگراه آزادگان

 

اگرچه این مسیر برای افرادی که در مناطق مجاور آن سکنی نداشته یا محل کارشان نیز در این حوالی نیست خیلی هم آشنا و پر کاربرد نمی‌باشد، اما بی‌تردید مجموعه‌ای از شهرک‌های صنعتی، کارخانجات، سامانه‌های تولیدی و دیگر قطب‌های تجاری و اقتصادی کشور که در این حوالی مشغول به کار هستند از اهمیت ترانزیتی آن به خوبی آگاهند .

فقط گردشی کوتاه در بخش‌هایی از این مسیر 27 کیلومتری لازم است تا به حجم سرمایه در گردش، کالاهای تولیدی یا خدماتی که از این ناحیه گسیل می‌شود پی برده و بدین ترتیب از اهمیت بالای این شاهراه که یکی از اصلی‌ترین مسیرهای منتهی به پایتخت است مطلع شویم .

با عنایت به فعالیت تعداد بیشماری از واحدها ، کارخانجات و شهرک‌های صنعتی در این امتداد، بدیهیست که وجود مکانی برای نگهداری از مواد اولیه یا محصولات آماده هریک از آن‌ها ضروریست!

با توجه به فضای محدودی که در دسترس بوده و بودجه همه این مجموعه‌ها اجازه نمی‌دهد تا در مجاورت خود محلی را برای نگهداری محصولاتشان اختیار کنند، انبار در آزادگان در نقطه دورتری اختیار می‌شود که در این مورد به اجاره انبار برادران میری می‌رسیم .

شاید بتوان این مسیر را نزدیک‌ترین نقطه دور به تهران دانست! این پارادوکس به این معناست که مسیر آزادگان آنقدر دور است که بتوان فعالیت‌های صنعتی در آن داشته و مشمول قوانین شهرداری نشد و آنچنان نزدیک و در دسترسی است که حتی با کمک مترو نیز می‌توان به آنجا رسید .

 

انبار در نزدیکی آزادگان

 

با رسیدن به قسمت‌های غربی شهر و همزمان با تغییر مسیر این اتوبان به سمت شمال، در سمت چپ خود با مناطقی نظیر احمدآباد مستوفی، نصیر آباد، صبا شهر، شهرک دانش، شهرک صنعتی گلگون، شهرک شهاب سنگ و ... روبرو می‌شویم که هریک از مجموعه‌های فعال در آن‌ها نیازمند مکانی برای دپو کردن محصولاتشان می‌باشند .

با توجه به تقاضای بالای افراد و مجموعه‌هایی که پیرامون اتوبان آزادگان مشغول به فعالیت بوده و به انبار نیاز دارند، بدیهیست که در کنار کمیاب بودن انبار، قیمت اجاره آن نیز زیاد می‌شود؛ به همین دلیل لازم است تا اندکی دورتر رفته و دارایی‌های خود را به مجموعه‌ای که با قیمت کمتر، به صورت تخصصی به این کار می‌پردازد برسانند .

 در همین رابطه انبار میری با قرار گیری در شهر قدس، بواسطه مجاورت با بزرگراه فتح (کیلومتر 20 بزرگراه فتح) فاصله چندانی با آزادگان نداشته و قادر به نگهداری از دارایی‌های شما خواهد بود .

 

ویژگی‌های انبار میری

 

از مهمترین ویژگی سالن‌های این مجموعه می‌توان به امکان استفاده از آن‌ها هم به عنوان انبار و هم به عنوان کارگاه اشاره کرد، کاربردهایی که می‌توان ریشه آن‌ها را در وجود کنتورهای فرعی آب، برق سه فاز، تلفن و گاز که به مستقل شدن این واحدها می‌انجامد جستجو کرد .

علاوه بر این وجود سیم چاه ارت، اینترنت پر سرعت، دوربین‌های مدار بسته با کدهای مخصوص به منظور دسترسی اختصاصی به تصاویر، سامانه‌های ایمنی نظیر اطفاء حریق و نگهبانی مانند دزدگیر یا حراست شبانه‌روزی نیروی انسانی نیز عوامل دیگری هستند که سبب می‌شود تا کارفرمایان از سپردن امور خود به ما اطمینان خاطر داشته باشند .

به همین منظور چنانچه قصد اجاره انبار در آزادگان را دارید می‌توانید هم اکنون با ما تماس گرفته و سوالات خود را با ما در میان بگذارید . کارشناسان انبار میری آماده‌اند تا ضمن تشریح امکانات و بخش‌های مختلف این مجموعه، قیمت روز و شرایط اجاره انبار را برای شما تشریح کنند .

Main Menu

Main Menu

Main Menu