اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

 

 

انبار سوله در اطراف تهران : بسیاری از صنایعی که خروجی خط تولید آن ها را در قالب محصولات فیزیکی در زندگیمان میبینیم
• به منظور نگهداری از مواد خام ،
• دپوی محصولات نیمه ساخته ای که مستلزم انتقال به کارخانه دیگری برای پذیرش تغییرات می باشند و یا
• به صورت کامل تولید گشته و آماده فروش هستند ،
به انبارهایی بزرگ نیاز دارند .


با صرف نظر از محصولات دارویی یا غذایی که روند نگهداری ، فرآوری و عرضه از آن ها متفاوت بوده و نیازمند انبارهای یخچال دار یا دارای ویژگی های ساختاری منحصر بفردی هستند ، اکثر قریب به اتفاق سخت افزارهایی که از آن ها استفاده می کنیم بخشی از عمر خود را در یک انبار – به طور ویژه سوله – گذرانده اند .


مواد اولیه گوشی تلفن همراه شما ممکن است روزی در انبارهای کره جنوبی یا ژاپن نگه داری شده باشد ، لپ تاپ آمریکاییتان از لحظه تولید تا رسیدن به دست شما در چند نوبت در انبارهای مختلف نگه داشته شده است ، یخچالی ایرانی که از آن استفاده می کنید پس از تولید به مدت چند روز در انبار یک فروشنده قرار داشته است ، بدنه خودرویی چینی که همینک سوار می شوید پیش از دربرگرفتن سامانه های مختلف خود در یک انبار روزباز نگه داشته می شده و یا البسه ترکی که در حال حاضر به تن دارید روزی در قالب طاقه های پارچه در انبارهای این کشور نگهداری می شده اند .


با گذر از این توضیحات و توجه به اینکه سوله ها نقطه مشترک تولید و پخش این محصولات می باشند ، چرا دسترسی به این مکان تا بدین اندازه مهم است ؟

 

سوله و کاربرد های صنعتی آن


می دانیم که این ابنیه عموماً صنعتی که گاهی از آن ها در کسوت سالن های ورزشی ، غرفه های فروش میوه و سبزیجات ، پارکینگ یا تعمیرگاه های بزرگ ، آشیانه هواپیما و... مورد استفاده قرار می گیرد ؛ سازه هایی با سقف بلند هشتی شکل یا گنبدی ، دارای چارچوب درب بزرگ (اغلب بیش از یک درب) ، ساخته شده با استانداردهای منطبق با صرفه جویی در مصرف انرژی (به طور مثال نحوه جذب نور در تابستان یا تهویه مطبوع ) و دارای برق سه فاز هستند که مقدمات نصب ماشین آلات صنعتی را در خود به وجود آورده اند .


عموم صنعتگران با عنایت به این ویژگی ها در کنار اینکه کف این سازه های یک طبقه به واسطه بتنی سرسخت و مقاوم پایه ریزی شده است ، ماشین افزارهای خود را به این مکان انتقال داده و بدون ایجاد مزاحمت برای شهروندان عادی به ساخت و ساز محصولات خود مشغولند .


استفاده از سوله به عنوان انبار


اگرچه این شرایط سبب می شوند تا انجام فعالیت های صنعتی در سوله با کیفیت بالایی انجام پذیرد ، اما این نوع سازه ها صرفاً به منظور در برگرفتن یک خط تولید ساخته نشده و قابلیت های دیگری نیز همچون نگهداری از محصولات را دارند .


وجود عواملی مانند همین سقف بلند که سبب می شد تا بتوانیم محصولات مختلف را در قفسه هایی چند طبقه نگهداری کنیم ، درب های بزرگ ، وجود جرثقیل سقفی ، امکان تردد لیفت تراک ، امکان انباشتن محصولاتی حجیم و سنگین در کنار باراندازهای تخلیه یا بارگیری کالاها از جمله عواملی بودند که به سرعت این چراغ را در ذهن صنعتگران خلاق روشن کردند که می توانند از این چاردیواری استفاده های دیگری نیز کرده و به عنوان انبار مورد استفاده قرار گیرند .

 

انبار سوله در اطراف تهران


با برشمردن مزایای استفاده از یک سوله به عنوان انبار می بینیم که وجود این سازه ها برای کسب و کارهایی که خارج از پایتخت مشغول فعالیت بوده و نیازمندند تا اموالشان (چه به صورت مصرفی و چه به صورت آماده فروش) در نزدیکی آنان نگهداری شود مهم است.


در همین رابطه مجموعه انبارهای برادران میری با قرارگیری در شهر قدس ، با داشتن سوله هایی در ابعاد مختلف آماده است تا هدف متقاضیان را از اجاره انبار برآورده کرده و بدین ترتیب در کنار ارائه خدمات انبارداری ، این اجناس را در فضایی ایمن بیمه نماید .


درنهایت گفتنیست که انبار سوله در اطراف تهران به ویژه برای مجموعه هایی که در جنوب و غرب شهر تهران ، جاده قدیم کرج ، شهرک های صنعتی این محدوده و خود ناحیه قلعه حسن خان فعّال هستند می تواند فرصتی استثنائی برای گسترش کسب و کارشان بواسطه افزایش میزان تولید یا وارداتشان به وجود آورد.

Main Menu

Main Menu

Main Menu