اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

 

انبار صنعتی در تهران : در خصوص انبارها می‌دانیم که این اماکن چه سرپوشیده چه روباز، چه خصوصی و چه عمومی، چه کوچک و کانتینری و چه بزرگ و سوله‌ای و چه تحت تملک و چه اجاره‌ای در حقیقت فضاهایی هستد که به منظور نگهداری از مواد یا محصولاتی که به هر دلیلی هم اکنون مورد استفاده قرار نمی‌گیرند اشغال می‌شوند .
در همین رابطه انبار صنعتی در تهران به عنوان موضوعی که این روزها زیاد مورد پرس و جوی متقاضیانش قرار می‌گیرد عنوانیست که قصد بررسی آن را داریم؛ پس چنانچه به این مطلب علاقمندید با ما همراه باشید!

 

انبار صنعتی در تهران

انبارهای صنعتی را می‌توان از دو جنبه تفسیر کرده و مورد بررسی قرار داد ؛ نخست انباری که در آن از مواد، محصولات یا ماشین‌آلات صنعتی محافظت می‌شود و دوم، انباری که بواسطه سیستم‌های انبارداری مکانیکی یا کامپیوتری به صورت ماشینی و صنعتی تحت مدیریتی علمی اداره می‌شود . دو حالتی که به بررسی هریک خواهیم پرداخت.

 

انبار نگهداری از تجهیزات صنعتی

با فرض اینکه خروجی همه مراکز صنعتی را تولید یک فرآورده یا محصول فیزیکی بدانیم، این محصولات مستلزم گذراندن مراحل مختلفی برای تبدیل به یک کالای آماده از مواد اولیه خود می‌باشند . در همین رابطه از آنجایی که امکان نگهداری از همه این مواد یا قطعات در خود فضای کارخانه یا سالن تولید نیست، وجود یک انبار صنعتی در نزدیکی آن اجتناب ناپذیر است .
بدیهیست که چنانچه این مرکز در پایتخت یا حوالی آن باشد وجود یک انبار صنعتی در تهران ضروریست. این در حالیست که محصولات آماده نیز پیش از صادرات یا ورود به بازار نیازمند مکانی برای تجمیع هستند که باز هم این انبارهای صنعتی‌اند که مکان‌هایی ایده‌آل برای حفظ و حراست از این فرآورده‌ها می‌باشند .
گفتنیست که گاهی به دلیل تغییر آرایش در چینش ماشین‌آلات، جایگزینی موقتی آن یا قرار گرفتن یک کارگاه یا کارخانه در آستانه تغییراتی بزرگ لازم است تا این محصولات برای مدتی کنار گذاشته شوند . مجدداً در این مواقع هم انبار صنعتی در تهران همان مکانیست که به عنوان سرپناه مطرح شده و به عنوان مأمنی برای نگهداری از این تجهیرات مورد استفاده قرار می‌گیرد .

 

انباری با مدیریت صنعتی

در تعاریف سنتی انبارداری، این عمل تنها به قرار دادن یک محصول در محیطی دور از دسترس و برداشتن آن در مواقع نیاز اطلاق می‌شود، حال اینکه در رویکردهای جدید جوانب بیشتری از این کار مورد بررسی قرار می‌گیرد.


به عنوان مثال از مهمترین دلایل نگهداری از محصولات مختلف در انبار می‌توان به
• امکان دسترسی به موقع و آنی به محصولات و عدم توقف عملیات تولید،
• استفاده از تخفیف‌های کلی به هنگام خرید عمده،
• خرید در زمان ارزانی و عدم گرفتاری به گران شدن‌های قریب الوقوع یک قطعه یا ماده،
• یکباره کردن هزینه‌های جانبی خرید از جمله حمل و نقل،
• امکان برنامه‌ریزی با توجه به داشته‌های مجموعه،
• مراقبت از کالاها در برابر هرگونه گزند یا تهدید فیزیکی و
• جوابگویی به هرگونه تغییرات احتمالی تقاضا اشاره کرد .


بدیهیست که تحقق این اهداف تنها بواسطه داشتن نظم و دقت امکان‌پذیر نبوده و در این راه نیازمند روش‌ها و فرمول‌های علمی، محاسبات دقیق ریاضی، بهره‌مندی از هوش مصنوعی کامپیوترها و تجهیزات مکانیکی هستیم که توسل به همه این فاکتورها ما را به انبارداری صنعتی می‌رساند .

 

مزایای اجاره انبار صنعتی

در این نوع انبارداری دیگر هدف، تنها قرار دادن یا برداشتن یک محصول در انبار نیست! در این روش
• به نحوه دریافت، ورود اطلاعات، جابجایی، چینش و تلخیص دقیق و قاعده‌مند محصولات توجه می‌شود .
• قطعات و مواد از نظر نوع، کاربرد، شرایط نگهداری و اولویت مصرف طبقه‌بندی می‌شوند .
• به دلیل اینکه این اطلاعات در بستری نرم‌افزاری تهیه می‌شوند به صورت یکپارچه و همزمان در اختیار همه بخش‌های یک مجموعه قرار می‌گیرند .
• گردش و کنترل موجودی اصولی شده و به دلیل استفاده از روش‌هایی نظیر فایفو و لایفو، مثلاً محصولی به دلیل فاسد شدن یا اتمام عمر مفید خود از رده خارج نمی‌شود یا نقطه سفارش یا میزان بهینه سفارش به روشنی مشخص است .
• اصول ایمنی و لجستیکی علاوه بر اعمال توسط مدیر انبار، به همه کارکنان این محیط نیز آموزش داده می‌شود .

سخن پایانی
منظور از انبار صنعتی در تهران هر کدام از دو دسته فوق که باشد، مجموعه انبارهای برادران میری با داشتن فضاهایی با متراژهای گوناگون با امکان حراست از مواد و ماشین‌آلات صنعتی و همچنین مدیریت اصولی از آن‌ها قادر است تا از سرمایه‌های مادی شما در قالب محصولات گوناگون محافظت نماید .
در همین رابطه چنانچه نیاز به مشاوره یا رفع ابهام دارید، کارشناسان ما هم اکنون آماده پاسخگویی به شما می‌باشند!

Main Menu

Main Menu

Main Menu