اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

خواه شما تاجری با تجربه باشید و خواه جوانی با انگیزه تولید ، احتمالاً سوله ای برای اجاره انبار و یا بنا نهادن پایه های یک تولیدی نیاز شما باشد . مسلماً مهم ترین نکته در انتخاب سوله سازگار بودن شرایط ملک مورد نظر با هدف شما است ؛ به بیانی دیگر اگر می خواهید اجناسی را انبار کنید که از شر حشرات و آفات در امان باشد و یا اگر می خواهید برای مرکز تولیدی خود مکانی را پیدا کنید که از نظر نور و تهویه در شرایط ایده آلی باشد انتظاراتتان از رهن سوله در شهر قدس و یا مناطق دیگر متفاوت است .

 در همین راستا بی تردید نمی توانید محل سوله یا انبار خود را نادیده بگیرید ، چون نزدیک بودن محل انبار به شریان های مواصلاتی حائز اهمیت است و همان طور که اگر شما به عنوان  یک تولید کننده در پی یافتن یک سوله باشید حتماً برایتان مهم خواهد بود که محل زندگی یا اشتغال افرادی که با شما همکاری دارند اصطلاحاً «خوش مسیر» باشد . در این اثنا رهن سوله در شهر قدس شاید برای شما گزینه مناسبی باشد چرا که نزدیک بودن این شهر به دو شهر بزرگ تهران و کرج و دسترسی آسان از طریق بزرگراه هایی چون فتح و لشکری باعث می شود که طیف وسیع تری از افراد و امکانات به خدمت شما در آیند ، همچنان که وجود کارخانه های بزرگ شاهدی بر این مدعا هستند .

اما احتمالاً سوالی که برای جامعه هدف این نوشتار پیش می آید این است که در کشوری همچون ایران و با شرایط اقتصادی حاکم بر آن چرا رهن گزینه اصلح در اختیار گرفتن یک مکان است ! آیا خرید و یا حتی اجاره ملکی اینچنینی گزینه بهتری نیست !؟ بی تردید جواب این سوال پیش خود شما است ، چرا که شما می دانید چقدر سرمایه دارید تا صرف این کار کرده یا اصلاً توان خرید یک سوله را دارید یا نه ! اگر نه ، گزینه پیش روی شما اجاره است ، اما اگر از نظر مالی مشکلی بر سر راه خود نمی بینید  باز هم این شما و شرایطتان تعیین کننده پیشامد ها هستید . به عنوان مثال اینکه شما چه مدت به این مکان احتیاج دارید و یا اینکه عدم خواب سرمایه شما تا زمان فروش ملک (که احتمالاً با افزایش سرمایه روبرو می شود) چقدر می تواند به کسب کار شما رونق ببخشد نکاتی کلیدی هستند . از طرفی شاید برای یک تولید کننده مصمّم مهم باشد که برای همیشه از وجود محل فعالیتش مطمئن بوده و مجبور نباشد تا پس از پایان تاریخ قرارداد به میل مالک مجبور به جابجایی و تغییر مکان پایگاه تولیدات و نگهداری محصولاتش شود ، عاملی که رهن سوله در شهر قدس سبب می شود تا این نگرانی از بین رفته و صنعتگر با خیال راحت تری به فعالیت خود ادامه دهد .

Main Menu

Main Menu

Main Menu