اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

رهن سوله در غرب تهران

یکی از عباراتی که میان افراد مقتصد ، به ویژه آن هایی که دستی بر آتش بازار ، خرید و فروش و انجام فعالیت های بازرگانی دارند رایج است ، با نقل به مضمون این است که با داشتن یک باب مغازه پول خرید یک خانه مهیا می شود ، اما برعکس آن ممکن نیست . با دقیق شدن در معنای این جمله می توان اینگونه برداشت کرد که چنانچه فردی پول قابل توجهی داشته و دو گزینه خرید مسکن یا محلی برای کسب را پیش روی داشته باشد ، با خرید گزینه دوم و فراغت از هزینه اجاره و رهن ملک ، خالص دریافتی و سود وی بیشتر شده و با پس اندار همین عایدی ها که از سرمایه اولیه بیشتر در کار نشأت گرفته است پس از مدتی قادر به خرید گزینه بعدی نیز می باشد ، در حالی که این رابطه یک رابطه دو جانبه نبوده و برعکس آن غیر محتمل است .

اگر به لایه های دیگر این جمله توجه کنیم می توانیم به مفهوم نکوهش خواب سرمایه نیز برسیم ؛ بدین ترتیب که خرید یک خانه سرمایه اولیه زیادی خواسته و با انتقال به حساب فروشنده ، فرصت ایجاد موقعیت های سودآور و اقتصادی از فرد سلب می شود ، در حالی که می شد از آن در مسیر پر بازده تری استفاده کرد . با توجه به این مقدمه و تعمیم آن به خرید یا رهن سوله در غرب تهران ، می توان ادعا کرد که اگر راهی پیش روی ما باشد تا بتوانیم با اجتناب از صرف این پول در مسیری که گردش مالی موثر و پویایی ندارد به انجام فعالیت های اقتصادی بپردازیم ، در بلند مدت سود حاصل از آن حتی بیش از افزایش قیمت ملک مذکور می شود .

رهن سوله در غرب تهران این امکان را فراهم می آورد تا با پرداخت مبلغی مشخص ، مالکیت ملک را تا زمان مشخصی به طور کامل در دست بگیریم ، در حالی که بخش عمده ای از سرمایه ما قابلیت خرج شدن در راه خرید مواد اولیه ، تولید یا واردات کالا را خواهد داشت . از سویی دیگر ، این مبلغ صرف شده از این روی نسبت به اجاره انبار در هر نقطه ای از کشور رجحان دارد که شما ملزم به پرداخت ماهانه اجاره بها و پر کردن حساب خود برای پاس شدن چک های آن نیستید و صاحب ملک نیز دارای اختیاراتی قانونی برای سرکشی های گاه و بیگاه و همچنین دخالت در همه امور نمی باشد ، در نتیجه با کم شدن یکی از دغدغه های کاری در میان ده ها مورد دیگر ، امکان شکوفایی و استفاده هرچه بهتر از فرصت ها بیش از پیش فراهم می شود .

در پایان لازم به ذکر است که مجموعه انبارهای برادران میری به عنوان سامانه تخصصی اجاره انبار در تهران آماده تحویل سوله هایی صنعتی در متراژ های گوناگون در بیشتر نقاط غرب پایتخت  (داخل و بیرون شهر) به متقاضیان انجام فعالیت های صنعتی و کارگاهی ، تخصیص آن به انبار کالا ، نمایندگی های مجاز خودرو و ... می باشد .

Main Menu

Main Menu

Main Menu