اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

 

 

فرایندهای پشتیبان در انبارداری : با صرف نظر از افرادی که بنا به دلایل شخصی و کاربری های غیر مستمر دست به اجاره انبار می زنند – به عنوان مثال افرادی که بخشی از وسایل زندگی خود را در اثر آماده نشدن خانه جدیدشان در محلی به صورت موقت نگه می دارند و یا اشخاصی که با قرار گرفتن در شرف سفری طولانی مدت قصد دپو کردن لوازمشان را دارند - به زعم بسیاری از افرادی که برای نخستین بار و منظور حراست از مواد اولیه ، مواد مورد استفاده در خط تولید و شرف ساخت و همچنین محصولات آماده تزریق به بازار انباری را در اختیار می گیرند ، ماهیت « انبار » با « انباری » یکی بوده و این محل تنها برای ذخیره مواد یا محصولاتی که در حال حاضر به آن ها نیاز نداریم استفاده می شود .

این در حالیست که در دیدگاهی کاملاً متضاد ، این ابنیه نگه دارنده بخشی از سرمایه کارفرما هستند ؛ درست همانند بانکی که از وجوه نقدی این افراد حراست می کند . پس به عنوان افرادی که در پی پیشرفت در کار خود هستیم ، با توجه به همین نکات کوچک و با حفظ اموالمان می توانیم از تضییع آن ها جلوگیری کرده و به افزایش سود بواسطه کاهش خرابی ، تولید جنس استوک ، کالای غیر قابل استفاده یا مواد فاسد خود بپردازیم .

 در همین رابطه اقداماتی تحت عنوان فرایندهای پشتیبان در انبارداری وجود دارند که اگرچه بخشی از ساختار سخت افزاری این مکان نبوده و اجرای آن ها نیز ضرورتی ندارد ، اما بکارگیری آن ها باعث می شود تا محصولات به طریقی منظم و قانونمند ذخیره شده و عوامل نامطلوب در اجاره انبار به صفر برسد .

 

کنترل کیفیت به عنوان یکی از فرایندهای پشتیبان در انبارداری ، با کنترل چگونگی تحقق و پیشرفت عملیات ، بررسی اقدامات پیمانکار ، نگهداری و تعمیرات ، کنترل مستمر محصولاتی با پتانسیل خطرآفرینی و حمل و نقل صحیح آن ها به منصه ظهور رسیده و سبب می شود تا هم کارفرما و هم انبارداران ، از میزان و مقدار کالا و مواد موجود و همچنین شرایط فیزیکی هریک مطلّع شوند .

خدمات ارزش افزوده به عنوان یکی دیگر از فرایندهای پشتیبان در انبارداری ، همانطور که از نامش پیداست به مجموعه اقداماتی گفته می شود که از سوی مجموعه انبارداری برای بهبود شرایط کالاهای موجود انجام می گیرد . در همین رابطه به جز اموری که در ارتباط با ورود ، نگهداری و خروج کالاست ، چنانچه اقدامی در جهت بهتر شدن شرایط کالا انجام پذیرد – به طور مثال بسته بندی مواد یا گرو گرفتن کالا در ازای صدور وثیقه – در این زمره قرار گرفته و عموماً با اینکه هزینه سنگینی برای کارفرما در بر ندارند ، اما بسیار باب سلیقه و خواسته او می باشند .

خدمات مشتریان به عنوان یکی دیگر از فرایندهای پشتیبان در انبارداری به سیاست های منابع انسانی یک مجموعه انبارداری گفته می شود که با افزایش تعامل میان انبار و کارفرما همراه بوده و با انتقال حس آرامش و اطمینان به وی ، به افزایش کیفیت و کمیت همکاری در جریان می انجامد . به عنوان مثال وجود ارتباط میان مدیریت و مشتریان و همچنین ارائه خدمات الکترونیکی مانند امکان مشاهده انبار از راه دور از جمله مصادیقیست که به مشتریان عرضه می شود .

در نهایت می توان مدیریت انبار را به عنوان یکی دیگر از فرایندهای پشتیبان در انبارداری معرفی کرد ، عملی که به برنامه ‌ریزی و زمان‌ بندی همه فعل و انفعالات داخل انبار ، بهره‌ برداری بهینه از فضای در دسترس ، توسعه و تجهیز سازه مورد نظر ، تخصیص بهینه منابع به نیاز ها و همچنین کنترل منطقی درآمد و هزینه های این مکان به تحقق خواسته های صاحبان سرمایه می انجامد .

Main Menu

Main Menu

Main Menu