اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

قیمت اجاره انبار وسایل منزل در تهران هم برای افرادی که قصد استفاده از خدمات انبار داری به این منظور را دارند و هم برای کسانی که می خواهند در این حرفه مشغول به کار شوند مفید خواهد بود . این قیمت از آن جهت برای افراد مفید است که می توانند با اطلاع از آن انباری را انتخاب کنند که مناسب بودجه آن ها باشد و یا به خاطر گران بودن انباری که هم اکنون وسایل خود را در آن نگهداری می کنند تصمیم بگیرند تا وسایل خود را به انباری ارزانتر و در منطقه ای دور تر از محل سکونت خود انتقال دهند . از طرفی مزیت های شغل انبار داری برای برخی از افراد ، مخصوصاً برای گروهی که زمین های وسیعی را در اختیار دارند ولی به دلیل در اختیار نداشتن بودجه کافی برای ساخت و ساز تمایل دارند تا آن ها را به فعالیت انبار داری اختصاص دهند ، می تواند مفید باشد تا بتوانند برآوردی از هزینه ها و مخارج خود در ازای سودی که از تخصیص مکان به انبار (انبار وسایل منزل ، انبار نگهداری مواد غذایی و . ..) اختصاص می دهند داشته باشند و بتوانند به ایجاد و یا عدم ایجاد آن بر این اساس اقدام کنند .

در یادداشت های قبلی دو گروه از افراد متقاضی انبار اجاره وسایل منزل و برخی از اهداف آن ها به این منظور را بیان کردیم ، ولی باید گفت که از میان آن ها خانواده ها بیشتر متقاضی این انبار خواهند بود ، چراکه این انبار ها در سایز های کوچک و در بیشتر موارد در قالب کانتینر های فلزی ارائه می شوند که تنها مناسب نگهداری این قسم از وسایل خواهند بود . تولیدکنندگان بزرگ و یا صنایعی که محصولات آن ها به ماشین الات برای حمل نیاز دارند و یا امکان قرار گیری کالا های آن ها در کانتینر وجود ندارد ، نمی توانند از این انبار ها استفاده کنند . بیشتر خانواده ها و یا افرادی هم که در منازل اجاره ای زندگی می کنند نیاز خواهند داشت تا در در مواردی که پیدا کردن خانه جدید به سختی امکان پذیر است و یا به دلیل کوچکی اندازه منزل مورد نظر امکان قرار دهی تمامی وسایل در آن ها وجود ندارد ، سراغ اجاره انبار در تهران بروند در دوران عقد نیز بسیاری از نو عروسان با مشکل نگهداری وسایل خود روبرو هستند به همین خاطر ممکن است وسایل خود را در این گونه مکان ها انبار کنند .

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت اجاره انبار وسایل منزل در تهران

اجاره انبار لوازم منزل به طور معمول تفاوت چندانی از یکدیگر نخواهند داشت مگر به دلیل تغییر در عامل های ثابت قیمتی . آن ها که در قالب کانتینر هایی با حجم های ثابت ارائه می شوند و از آنجایی که حجم کانتینر ها از حد استاندارد هیچ وقت تجاوز نمی کند، صاحبان انبار ها نمی توانند قیمتی بیشتر از مقدار عرف برای سایز های ثابت کانتینر تعیین کنند . بنابراین یکی از عامل های تأثیر گذار روی قیمت سایز و اندازه کانتینر خواهد بود و هرچه این سایز افزایش پیدا کند قیمت اجاره انبار به همان نسبت بیشتر خواهد شد.

به عنوان دومین عامل تأثیر گذار در قیمت اجاره انبار وسایل منزل در تهران می توان از محل قرارگیری انبار ها یاد کرد . هرچه این آن ها در داخل شهر و یا نقاطی که هزینه متوسط زندگی در آن ها به نسبت بیشترست قرار گرفته باشند ، به همان نسبت بهای  اجاره انبار  بالاتر خواهد رفت .

سومین عامل در تعیین میزان اجاره خدماتی است که انبار داران برای مشتریان خود ارائه می دهند . برای مثال هر چقدر سیستم های امنیتی انبار از الکترونیکی تا حیوانات نگهبان بیشتر باشد و از اجناس با امنیت بیشتری محافظت شود قیمت اجاره به مراتب بالاتر خواهد رفت . نوع انبار وسایل منزل نیز روی اجاره بها تأثیر گزار است به این صورت که ، برخی از انبار ها کانتینر ها را در محیط های رو باز قرار می دهند در حالی که ، حرارت خورشید می تواند کانتینر ها را گرم کرده ، دمای داخل آن ها را بالاتر ببرد و باعث شود تا برخی مواد چون پلاستیک ها و رنگ های روی محصولات چوبی کیفیت خود را از دست بدهند و در حالی که انبار های سر پوشیده نگهداری وسایل منزل درون سوله ها از تأثیر حرارت زیاد بر روی وسایل شما جلوگیری خواهد کرد . در انتها می توان به عنوان چهارمین عامل تأثیر گذار روی قیمت اجاره انبار وسایل منزل در تهران از خدمات بیمه ای نام برد ؛ مسلماً زمانی که انبار وسایل شما کاملاً بیمه باشد دیگر نگران از دست دادن و یا به سرقت رفتن آن ها نخواهید بود . این بیمه ها اغلب روی قیمت اجاره انبار تأثیر گذارند .

Main Menu

Main Menu

Main Menu