اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

هزینه اجاره انبار به عوامل مختلفی بستگی دارد که برای آشنایی بیشتر با فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در آن نکاتی را مطرح می‌کنیم.

 

- متراژ زمین انبار
انبارها از نظر متراژ و اندازه بنا بسیار متنوع هستند. حجم و مقدار فضای مورد استفاده برای مشتریان در قیمت انبار بسیار موثر است. بعضی از انبارها از 100 متر مربع تا متراژهای خیلی بیشتر را سرویس دهی می‌کنند و اندازه برخی دیگر از 50 متر مربع شروع می‌شود. هرچه فضای انبار برای ذخیره و نگهداری کالا بیشتر و بزرگتر باشد هزینه اجاره آن بیشتر می‌شود. طراحی داخلی انبار موضوع مهمی است. بهینه بودن فضای انبار و عدم وجود پرتی در فضای قابل استفاده از انبار می‌تواند بر روی قیمت اجاره آن موثر باشد.


- نوع استفاده و کاربری انبار
انبارها با توجه به نوع کاربری و استفاده ای که از آنها می‌شود بسیار متنوع هستند. خاص منظوره بودن انبار بر روی هزینه انبار تاثیر گذار است. انبارهایی که به لحاظ موقعیت و فضای ذخیره می‌توانند برای هر نوع کالایی مورد استفاده قرار بگیرند و برای هر شغلی مناسب هستند مسلما توجه مشتریان بیشتری را به خود جلب می‌کنند. در مقابل آنها، انبارهایی هستند که فقط برای نگهداری یک یا چند نوع کالا می‌توان از آنها استفاده کرد. به طور مثال برای نگهداری مواد غذایی انبار می‌بایست مجهز به یخچال و سردخانه باشد و یا از تابش مستقیم نور خورشید به مواد غذایی جلوگیری کند.


- امکانات انبار
یکی از عوامل موثر بر روی قیمت اجاره انبارها داشتن امکانات متنوع است. هرچه انبار مجهزتر باشد و امکانات بیشتری داشته باشد قیمت اجاره آن بیشتر می‌شود. امکانات به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند. برخی از آنها امکانات شهری هستند مانند آب، برق، گاز و سیم ارت که برای متقاضیان اجاره انبار بسیار مهم و ضروری است. دسته‌ دیگری از امکانات شامل تجهیزات امنیتی و کنترلی می‌شود که برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است. یا به طور مثال امکاناتی مانند دستگاه ها و وسایل گرمایشی و یا سرمایشی متناسب با نوع کالای ذخیره شده در انبار می‌تواند در قیمت انبار بسیار تاثیر گذار باشد.


- در دسترس بودن انبار به مسیرهای جاده ای
برای مشتریان در دسترس بودن مکان انبار موضوع بسیار مهمی است. با توجه به نوع کالایی که به انبار حمل و نقل می‌شود و همین طور زمان تحویل بار، این موضوع برای مشتریان مهم است که در زمان مناسب بتوانند کالاهای خود را به انبار تحویل دهند. بنابراین نزدیک بودن مکان انبار به شهرهای بزرگ و یا بنادر از جمله مزایای آن به شمار می‌آید و همین طور امکان دسترسی به جاده های برون شهری و راه‌های ارتباطی از جمله موارد دیگری است که می‌تواند برای مشتریان هزینه‌بر باشد.


- برخورداری از نیروی مجرب و حرفه ای
داشتن نیروهای حرفه ای و کارامد می‌تواند به مشتریان در انتخاب انبار مورد نظرشان کمک کند. کارگران با تجربه همیشه در انجام دادن کارها حرفه‌ای عمل می‌کنند و سرعت عمل بیشتری دارند و این موضوع برای مشتریان بسیار با اهمیت است.

Main Menu

Main Menu

Main Menu