اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار اطراف تهران
اجاره انبار اطراف تهران

اجاره انبار اطراف تهران : تهران ، پایتخت ایران ، بزرگترین شهر تجاری و از قطب های بزرگ اقتصادی کشور ماست. کسب و کارهای کوچک و بزرگ متعددی در این شهر مشغول کار هستند ؛ از مغازه های کوچک و بزرگ فروش انواع کالا گرفته تا تعداد زیادی از کارگاه ها و کارخانه های تولیدی مختلف که به ساخت و فروش انواع و اقسام کالاهای گوناگون در تمام زمینه های مورد نیاز کشور از پوشاک و لوازم خانگی گرفته تا انواع کالاهای دیجیتال و خودرو می پردازند در نقاط مختلف تهران مشغول به کار هستند.
بی تردید درصد بسیار زیادی از این مشاغل به واسطه تولید انبوه کالا ها ، نگهداری مواد اولیه و حتی ذخیره کالاهایی که قصد دارند تا در بازه زمانی مشخصی اقدام به فروش و تزریق آنها در بازار نمایند نیازمند فضاهای کوچک و بزرگ متعددی هستند تا بتوانند با خیالی آسوده اقدام به انبار کردن آنها نمایند و در زمان مناسب آنها را از دپو خارج کرده و به کار گیرند و قطعاً شما به خوبی می دانید که به فضا ها و اماکنی که به منظور انجام این کار در نظر گرفته می شود انبار می گویند. با اندکی تامل می توان دریافت که چرا مقوله اجاره انبار اطراف تهران به موضوعی مهم برای این مشاغل تبدیل شده است و صاحبین کسب و کارهایی که داشتن انبار از مهم ترین نیازهای شغلشان محسوب می شود همیشه در پی یافتن مکانی مناسب برای آن هستند.
سوالی که در این میان مطرح می شود این است که چرا صاحبین مشاغل و حرفه های مختلف مشغول در پایتخت تلاش می کنند تا در اطراف شهر اقدام به اجاره انبار کنند ؟ مشکلات و دغدغه های انبار های داخل شهر چیست که افراد مختلف را به سمت انبارهای موجود در اطراف شهر هدایت می کند؟ شاید بتوان به عنوان اولین دلیل به این موضوع اشاره کرد که تهران با داشتن جمعیت چند میلیونی و تعداد بسیار زیاد خانه ها ، آپارتمان ها ، شهرک ها و مناطق مسکونی به خصوص در مناطق مرکزی شهر فضاها و اماکن کمی با کاربری انبار دارد. این در حالی است که تعداد مشاغل و حرفه هایی که به دلایل مختلف شغلی نیازمند داشتن انبار در شهر هستند به مراتب بسیار بیشتر از تعداد انبارهای موجود در سطح شهر می باشد. از سوی دیگر بسیاری از انبار های موجود در تهران به خصوص آن دسته از فضاهایی در مرکز پایتخت و در حومه بازار بزرگ تهران قرار دارند سالهاست که با مشتریان ثابتی کار می کنند و توانایی پاسخگویی به مشتریان جدید را ندارند. از آنجایی که با افزایش روز افزون جمعیت در تهران ساخت و سازهای داخل شهری بیشتر به سمت ایجاد مناطق مسکونی ، شهرک ها و آپارتمان ها پیش می رود سالانه تعداد بسیار محدودی انبار در شهر ایجاد می شود که می توان این رقم را در مقابل مشاغل جدیدی که در طول سال به تعداد مشاغل مختلف موجود اضافه می شوند (مثلاً افتتاح مرکز خریدی بزرگ که صدها کسبه تازه استقلال یافته را به چرخه اقتصادی مملکت روانه می کند) در حدود صفر در نظر گرفت. به این ترتیب با کمبود انبار و نیاز مبرم مشاغل به این فضاها صاحبین کسب و کارهای مختلف به سمت موضوع اجاره انبار اطراف تهران سوق داده می شوند و تلاش می کنند که اجناس و کالاهای خود را در حومه شهر دپو کنند.
اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم داشتن انبار در اطراف شهر مزایایی نیز برای اجاره کنندگان دارد که می تواند این نقصان که محل ذخیره کالاهای یک شغل از دفتر مرکزی آن دور است را به خوبی پوشش دهد. یکی از این مزایا دسترسی های انبار های اطراف شهر است. برای بسیاری از مشاغل به خصوص آنهایی که ساختار کارشان به شکل خرید ، انبار و فروش کالا ها است و یا پس از تولید انبوه کالا ، فروش آنها به صورت عمده انجام می گیرد و اغلب کالاهای تولیدی خود را به شهر های مختلف دیگر ارسال می کنند ، دسترسی مناسب انبار به جاده های اصلی موضوع بسیار پر اهمیتی است. مشاغلی که اقدام به اجاره انبار اطراف تهران می کنند می توانند به سادگی محصولات خود را درون ماشین های باربری قرار داده و بدون دغدغه هایی همچون ترافیک داخل شهر ، طرح های مختلف ترافیکی و شلوغی معابر و خیابان های تهران ، این محصولات را به شهر ها و استان های مختلف کشور ارسال کنند.

Main Menu

Main Menu

Main Menu