اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در دیوار

اجاره انبار در دیوار : با گسترش اینترنت و لزوم استفاده از شبکه های اجتماعی و فراهم شدن زیرساخت های ارتباط با این پدیده جهانی در اقصی نقاط کشور ، انجام بسیاری از اموری که پیش از این از راه و روش خاصی تبعیت می کرده ، همینک وارد فاز جدیدی شده است .

به عنوان مثال در حوزه املاک ، خرید و فروش آن یا رهن و اجاره هر مکانی که توسط بنگاه های معاملات ملکی یا آژانس های املاک انجام می پذیرفت ، مراجعه به این کارشناسان – با صرف نظر از توافق بی واسطه با مالک – تنها راه رسیدن به هدف بود . این در حالیست که امروزه به کمک اینترنتی که به آن اشاره شد ، وبسایت و اپلیکیشن های متعددی وجود دارند که می توانند وظیفه این مراجع را ایفا کنند .

انبار و دیوار

«دیوار» به عنوان یکی از همین عوامل ، نامی تجاریست که با داشتن یکی از پربازدیدترین سایت های کشور و پرکاربرترین برنامه موبایلی در میان نمونه های وطنی توانسته است تا واسطه فروش محصول یا عرضه خدمات میان طرفین معامله باشد . این مجموعه نیازمندی که بیش از 6 سال از فعالیت آن می گذرد ، با پوشش بیش از 50 شهر ایران به انضمام مناطقی از کشور افغانستان ، این فرصت را برای همگان به وجود آورده است که بتوانند علاوه بر مرتفع کردن نیازهای خود ، به خرید و فروش محصولات کارکرده نیز بپردازند که همین امر را می توان به تنهایی وجه تمایز ، عامل موفقیت و حرکت نوآورانه دیوار دانست .

در مبحث اجاره انبار در دیوار ، مالکین این اماکن با قرار دادن تصاویری از فضای مورد نظر و توضیحاتی مختصر و مفید اقدام به معرفی ملک خود می کنند . امری که سبب می شود تا متقاضیان با بررسی ، مقایسه و نهایتاً چانه زنی ( در مواردی با قیمت توافقی ) فضای مطلوب خود را به دست آورند .

 

مزایا و معایب استفاده از این روش

 

اگرچه این روش داد و ستد دارای مزایای فراوانی می باشد ، اما در مواردی نیز با کم و کاستی هایی روبروست که که گاهی مشکلاتی را حتی در سطح کشوری به وجود می آورد . به عنوان مثال چندی پیش و در پی گران شدن قیمت خودرو ، شاهد این مطلب بودیم که قیمت گذاری کاذب روی محصولات در این تارنما به اندازه ای زیاد بود که درج بهای قطعی از سوی مراجع ذیصلاح در این سایت و وبگاه های مشابه ممنوع شد . در این رویداد ، هر فرد با مشاهده خودرویی مشابه اتومبیل خود که قیمت بالاتری داشت ، به فروش گرانتر این محصول ترغیب می شد و بدین واسطه قیمت همه محصولات موجود و در پی آن خودروهایی در دنیای واقعی (و نه صرفاً به صورت اطلاعات در فضای مجازی) زیاد می شد .

از این گذشته در مواردی ماهیت فروشنده برای شما مهم نیست . به عنوان مثال زمانی که قصد خرید یک وسیله خانگی را دارید پس از بررسی حضوری محصول یا آن را خریداری کرده یا از این کار امتناع می کنید . در چنین شرایطی با فرض خرید ، برای شما بسیاری از مشخصات و ویژگی های فروشنده مهم نیست ، چون باری قانونی برایتان در پی ندارد . این در حالیست که در بحث خرید یا اجاره انبار به دلیل ضرورت طی کردن مراحلی قانونی و ثبت اطلاعات ، مهم است که طرف حساب شما چه کسی می باشد ؛ امری که پیش از این بنگاه داران از صحت آن مطلّع شده و بخشی از بار آن را به دوش می کشیدند .

 مجموعه انبار برادران میری 

با گذر از مبحث اجاره انبار در دیوار باید به این نکته اشاره کرد که روش سوم و بینابینی برای اجاره انبار در تهران وجود دارد می تواند کاستی های دو روش فوق را پوشش دهد . در این روش که مراجعه مستقیم به خود موجر است ، فرد متقاضی اجاره انبار در دیوار یا هر وبسایت دیگری پس از اینکه بدون واسطه به دفتر انبار مذکور – مثلاً مجموعه انبارهای برادران میری – مراجعه کرد ، می تواند با سنجش واحد های موجود ، مشاهده امکانات و حتی بررسی نواقص و کمبودهایی که هیچگاه در اطلاعات مکتوب به آن ها اشاره ای نمی شود ، انبار مورد نظر خود را یافته و سرمایه فیزیکیشان را آنجا مستقر کند .

در نهایت لازم به ذکر است مشخص بودن اطلاعات و رزومه مجموعه پیش روی ، فعالیت تخصصی در این زمینه ، برقرار بودن مقدمات و امکانات مورد نیاز برای دپوی محصول و همچنین تنوع فضاهای قابل اجاره از ویژگی های قابل توجه همکاری با «انبار میری» و مراجعه حضوری و بی واسطه به این مکان می باشد .

Main Menu

Main Menu

Main Menu