اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در شهر قدس : با شناسایی شهرک های صنعتی و نقاطی در اطراف پایتخت که حضور گروه های صنعتی در آن پر رنگ تر است ، نواحی غربی و جنوبی آن را بخش هایی با تمرکز بالاتر جمعیت صنعتگر تهران می بینیم . در همین رابطه با پیشرفت روز افزون صنایع مختلف که گسترش کسب و کار خود را در گرو گسترش فضای دردسترس و تحت پوشش خود می دیدند ، فضای خالی دو شهر تهران و کرج به جایگاه مناسبی برای برپایی این مشاغل تبدیل شده و مویرگ هایی هم که از این شاهرگ به طرفین کشیده می شد ، سبب می گشت تا حرارت طراحی و تولید محصولات داخلی به عمق زمین های ارزان و بلااستفاده اطراف این راه پرتردد کشیده شده و بدین ترتیب افراد بیشتری امکان برپایی کسب و کار صنعتی خود را فراهم آورند .


در همین رابطه شهر قدس (قلعه حسن خان) نیز به عنوان شهرستانی که رد تمدن هایی چند صدساله در آن دیده می شود ، با قرار گرفتن در زمره اراضی فوق الذکر ، یکی از مناطقی بود که پذیرای صنعتگران متعددی از تهران ، کرج و صدالبته خود این شهر بوده و با توجه به محل قرارگیری آن – نزدیکی به آزادراه های سراسری و فرودگاه مهرآباد – نقش پررنگی در اصنعت و اقتصاد استان تهران یافت .

 

موقعیت جغرافیایی قلعه حسن خان


اگرچه نقشه قلعه حسن خان به خوبی محدوده این شهر را نشان می دهد ، اما به صورت عینی تر زمانی که بزرگراه فتح را به سمت کرج می پیماییم ، سمت چپ این مسیر از تقاطع بلوار کرمان خودرو تا محل تلاقی آن با بزرگراه شهید لشکری ، پیش از رسیدن به گرمدره مرزهای شمالی این شهرستان می باشد . در ادامه گفتنیست که در امتداد بلوار کرمان خودرویی که بدان اشاره شد ، جاده شهریار را داریم که با پیچشی تقریباً نود درجه ای مرزهای شرقی و جنوبی شهر قدس را مشخص می کند .

 

می دانیم که هر کارخانه ای که در این محدوده مشغول به انجام فعالیت های پویایی بوده و به صورت مستمر و مفید به واردات ، تولید یا صادرات مشغول است ، نیازمند ذخیره کردن مواد اولیه ، محصولات در حال ساخت و کالاهای آماده مصرف توسط خریداران نهایی می باشد .


در همین رابطه مجموعه های فراوانی بخشی از محوطه تحت اختیار خود را به عنوان انبار استفاده کرده و به انباشتن این محصولات می پردازند . این در حالیست که با بزرگتر شدن حجم کار و گسترش تنوع محصولات دیگر امکان چنین کاری وجود نداشته و این کارخانجات مستلزم خرید یا اجاره انبارهایی تخصصی برای نگهداری از سرمایه های خارج از خط تولیدشان می باشند .

 

مزایای نزدیکی دفتر مرکزی (کارخانه) و انبار


طبیعیست که نزدیکی این انبار به کارخانه اصلی مزایای فراوانی از قبیل کوتاه بودن فاصله و زمان جابجایی اموال میان این دو نقطه ، دسترسی آسانتر عوامل تولید ، واحد حسابداری ، بازرگانی یا مهندسی به آن ، نظارت بیشتر به روند ورود و خروج اموال و حتی رسیدگی به امور امنیتی آن را در پی دارد ، اما با وجود اینکه همه همسایه های یک واحد صنعتی نیز خودشان کارخانه ای مستقل بوده ، اجاره ملک آن ها حتی در صورت امکان پذیر بودن ممکن است اقتصادی نبوده و به اندازه سودی که دپوی این کالاها در بر دارد ، بازدهی نداشته باشد .


با توجه به این توضیحات وجود انباری در منطقه ای اندکی دورتر از اوج تراکم واحدهای صنعتی می تواند راهکار مناسبی برای غلبه بر این مشکل باشد . این نسبت که می توان آن را به سلسله کارخانجات صنعتی موجود در جاده قدیم کرج و شهر قدس تشبیه کرد ، بدین معناست که کارخانجات مذکور می توانند از انبارهای موجود در قلعه حسن خان که هم از نظر قیمتی در وضعیت اقتصادی تری قرار داشته و در عین حال فاصله زیادی هم با آن ها ندارند بهره مند شوند .

 

اجاره انبار در شهر قدس با انبارهای برادران میری


مجموعه انبارهای برادران میری ، به عنوان یکی از مصادیق اجاره انبار در شهر قدس ، با قرار گرفتن در بلوار انقلاب - بلوار مصلی ، عملاً یکی از خوش مسیرترین گزینه های پیش روی افراد یا مجموعه های متقاضی اجاره انبار در این شهر می باشد که با داشتن مسیری بسیار سرراست و مستقیم از بزرگراه فتح در دسترسی ساده و کامل اهالی جنوبی و غربی پایتخت و همچنین همسایگان شرقی خود می باشد .


این مجموعه با داشتن سامانه های امنیتی ، گواهینامه های ایمنی ، کادری مجرب ، زیرساخت های کاربردی ، مدیریتی متعهد و تنوع در سرویس دهی آماده سرویس دهی به مجموعه ها نیازمند اجاره انبار در شهر قدس می باشد . برای کسب اطلاعات به روز با تماس بگیرید .

Main Menu

Main Menu

Main Menu