اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

 

اجاره انبار لوازم خانگی : نیاز های ما انسان ها در طی قرون مختلف وجود داشته و روز به روز نیز بر تنوع آن ها افزوده می شود . در زمان بشر اولیه اصلی ترین نیاز تأمین غذا و سر پناه بود ولی به مرور در کنار این احتیاجات ، انواع دیگری از آن ها نیز به وجود آمدند . نیاز به بکارگیری حیوانات اهلی ، ابزار و تجهیزات و مثال هایی از این دست . زمانی ما در غار زندگی می کردیم ولی هم اکنون در برج ها و مجتمع های مسکونی ساکن هستیم . زمانی برای پخت تنها روی زمین آتش به پا می کردیم ولی هم اکنون روی اجاق گاز غذا میپذیم . این نیاز ها همان نیاز های قدیمی بوده ولی شکل برطرف کردن آن ها فرق کرده است .

 

اجاق گاز، ماکروویو ، یخچال فریزر ، بخارپز ، پنکه و ... لوازمی هستند که توسط بشر به منظور رفع نیاز های خود اختراع شده و روز به روز نیز پیشرفته تر می شوند . این وسایل زندگی را برای انسان راحت تر می کنند و بشر دیگر لازم نیست مانند نیاکان خود سخت ترین شرایط را برای ادامه زندگی تحمل کند . به همین خاطر با افزایش میزان جمعیت ، میزان استفاده از آن نیز افزایش می یابد . امروزه بعید به نظر می رسد در خانه ای این وسایل را نتوان مشاهده کرد .

با افزایش میزان استفاده از لوازم خانگی تولید کنندگان آن ها نیز ترغیب شده اند تا حجم تولیدات خود را افزایش دهند . تولیدات افزایش پیدا کرد ولی همیشه تقاضای لازم برای این محصولات وجود نداشت ، در برخی فصول تقاضای یک محصول افزایش و در فصل دیگر کاهش پیدا می کرد (برای مثال پنکه رومیزی در زمستان و تابستان) در نتیجه تولید کنندگان مجبور بودند تا محصولات خود را در جایی برای فروش در فصل دیگر یا برای صادرات در زمانی مشخص به کشور دیگر نگهداری کنند . تولید کنندگان یخچال و فریزر ، اجاق گاز ، ماشین لباس شویی ، ماکروویو ، آب میوه گیری ، تلویزیون ، جارو برقی ، ظرف شویی ، قهوه یا چای ساز ، اتو ، تلفن و ... بیشترین افرادی بودند که با این مشکلات مواجه می شدند . آن ها برای خود انباری ایجاد کردند و یا اگر توان خرید و یا ایجاد آن را نداشتند ، سراغ اجاره انبار لوازم خانگی می رفتند ؛ خدمات انبار داری در زمینه های مختلف گسترش پیدا کرد تا جایی که انبار های اختصاصی در سایز های مختلف ، با شرایط ویژه برای محصولات مختلف ساخته شد .

 

 انبار دارها نیز با پایین آوردن هزینه های اجاره بها سعی کردند تا مشتریان متنوعی از جمله افراد عادی و خانواده ها را به سمت خود جلب کنند . اجاره انبار لوازم خانگی به عنوان یکی از زیر شاخه های اجاره انبار در تهران عنوانی بود که برای خانواده ها نیز می توانست جذاب باشد . بسیاری از افراد به دلایل مختلف محلی را لازم داشتند تا لوازم خانگی خود را بطور موقت در آنجا نگهداری کنند . مثلاً افراد اجاره نشین که در مدت جستجو برای یافتن منزل جدید محلی را برای نگهداری وسایل خود لازم داشتند یا نو عروسان و افراد طلاق گرفته که به دلیل نداشتن جا با انبوهی از وسایل روبرو بودند .

 

مزیت های اجاره انبار لوازم خانگی برای مصرف کنندگان :

  1. قابلیت اختصاصی شدن با توجه به نوع وسایل نگهداری شده
  2. مجهز به انواع سیستم های اطفاء حریق
  3. فراهم بودن فضای کافی برای بسته بندی کالاها
  4. مجهز به سیستم های پیشرفته انبار داری برای اطلاع از موجودی دقیق هر محصول
  5. بیمه
  6. استفاده از سیستم حمل بار متناسب با نوع وسایل
  7. سیستم حمل بار به مقصد با قابلیت تخلیه و بارگیری سریع

تولید کنندگان لوازم خانگی در  اجاره انبار نزدیک بودن به شغل خود را به عنوان مهم ترین عامل مد نظر قرار می دهند . به همین خاطر بیشتر انبار های لوازم خانگی در نزدیکی محل کار فروشندگان و تولید کنندکان لوازم خانگی واقع شده تا آن ها سریع تر به محصولات خود برای فروش دسترسی داشته باشند . تولید کنندگان و فروشندگان این محصولات در اجاره انبار لوازم خانگی باید این نکته را مد نظر قرار دهند که انباری را  باید انتخاب کنند که بتوانند در هر ساعت از شبانه روز به آن دسترسی داشته و تخلیه و وارد کردن بار به آن نیز به آسانی امکان پذیر باشد ، چراکه سرعت عمل در بازار رقابتی نکته ای بسیار مهم در ماندن در عرصه تجارت برای آن ها خواهد بود.

Main Menu

Main Menu

Main Menu