اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

 

 

 

اجاره انبار ماشین آلات : زمانی که وارد فضای داخلی یک واحد تولیدی – مثلاً کارگاهی سوله‌ای واقع در یک شهرک صنعتی – می‌شویم، یکی از نخستین عواملی که به ویژه در نمونه‌های ایرانی آن خودنمایی می‌کند عدم جایگذاری خوب و مناسب وسایل و چینش فشرده آن‌هاست .

با گذر از اینکه بخشی از این جایگذاری به دلیل تمایل به استفاده حداکثری از فضا و قرار دادن دستگاه‌هایی بیش از پتانسیل واقعی محل نگهداری آن‌هاست، گاهی هم محصولات یا ماشین آلاتی اسقاطی، خراب یا آن‌هایی که به هر دلیلی در حال حاضر مورد استفاده قرار نمی‌گیرند وجود دارند که سبب می‌شوند تا فضای مفید این کارگاه اشغال شده و کارکنان این مجموعه با تراکم بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند .

در همین رابطه لازم است تا به منظور خلوت‌تر شدن این محیط کارگاهی از وجود این ماشین آلات که در حال حاضر روشن نشده و مورد استفاده هم قرار نمی‌گیرند مکانی اختصاصی در نظر گرفته شود . نگهداری از ماشین آلاتی که همینک مورد استفاده قرار نمی‌گیرند از جهات مختلفی حائز اهمیت می‌باشد که از مهمترین آن‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • عدم آسیب دیدگی در اثر کمبود جا در فضای کارگاهی،
  • امکان بسته‌بندی یا کاور کردن این محصولات بواسطه قطعیت در عدم استفاده از آن‌ها (به جای اینکه در کنار دست و جلوی چشم بوده اما همه روزه شاهد مستهلک شدن آن‌ها باشیم)
  • باز شدن فضای در دسترس کارگران و انجام امور خط تولید با فراغ بال بیشتر که حداقل با انبار کردن محصولات یا مواد اولیه در شرف مصرف همراه است،
  • قرار گرفتن در معرض دید خریداران و
  • امکان انتقال سریع به خارج از مجموعه در صورت فروش این محصول .

اجاره انبار ماشین آلات

 

با توجه به نکاتی که ارائه شد، اینک یافتن مکانی در نزدیکی این کارگاه یا کارخانه که بتوان دستگاه‌های مورد نظر را در آن نگهداری کرد از اهمیت زیادی برخوردار است . اجاره انباری نزدیک از یک سو می‌تواند به دلیل اینکه این سرمایه منقول در کنار کارگاه مد نظر قرار می‌گیرد مطلوب باشد؛ حال اینکه اجازه بهای چنین سازه‌ای همانند اجازه یک کارگاه دیگر است . در نتیجه اینکه باید مسیرهای دورتر با اجاره بهای سبک‌تر را امتحان کنیم .

به عنوان جایگاهی که نه برای کارخانجات و شهرک‌های صنعتی پیرامون جاده مخصوص کرج یا بزرگراه فتح آنچنان دور است که دسترسی به آن سخت باشد و نه آنچنان نزدیک است که هزینه‌های اجاره مکانی در آن خرج‌تراشی اضافه باشد، می‌توان گفت که مجموعه انبارهای برادران میری، واقع در شهر قدس گزینه مناسبی برای نگهداری از این محصولات می‌باشند .

در همین رابطه مجموعه پیش روی با داشتن سالن‌های اختصاصی در کنار انبار عمومی، این امکان را به کارفرمایان محترم می‌دهد تا دستگاه‌های مد نظرشان را در چارچوبی ایمن، ایزوله و مطمئن نگه داشته و بدین ترتیب در مواقعی که نیازمند رسیدگی یا سر زدن به آن‌ها می‌باشند به این مهم رسیدگی کنند .

 

اجاره انبار با قابلیت تبدیل شدن به کارگاه صنعتی

 

جمله سالن‌های مجموعه پیش روی مجهز به آب، برق سه فاز، گاز، تلفن، اینترنت (در صورت نیاز) و سایر امکانات اولیه برپایی یک کارگاه صنعتی هستند . در همین رابطه، اگرچه این مجموعه در قالب یک انبار به فعالیت خود ادامه می‌دهد اما فضاهای در دسترس قابلیت تبدیل شدن به یک محیط کارگاهی را نیز دارند .

با عنایت به اینکه ماشین‌آلاتی به دلیل کمبود جای فعالیت از دور خارج شده و برای مدتی انبار می‌شوند، در صورت صلاحدید کارفرمایان امکان راه‌انداری آن‌ها در این جایگاه وجود دارد. در نتیجه اینکه با اجاره انبار ماشین آلات در این مکان می‌توان علاوه بر نگهداری از این سرمایه با ارزش و حفظ شرایط مطلوب آن برای ادامه فعالیت، در صورت نیاز آن را به کار انداخته و از این وسیله و صد البته فضای دردسترس استفاده حداکثری را نمائید .

به عنوان سخن آخر لازم به یادآوریست که مجموعه پیش روی با داشتن بیش از 15 سال سابقه انبارداری و تجهیز به سیستم‌های امنیتی و رفاهی، آماده خدمت رسانی به متقاضیان این امر می‌باشد . این مجموعه با داشتن کادر حرفه‌ای نگهبانی، کارگرانی مجرب، و ماشین‌آلات حمل و جابجایی محصولات که به صورت شبانه روزی آماده سرویس‌دهی می‌باشند، در انبارهایی با متراژ های متنوع (از 100 الی 2000 متر مربع) در کنار شماست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید .

Main Menu

Main Menu

Main Menu