اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار محدوده تهران : پیش از رسیدگی به مبحث اجاره انبار محدوده تهران ، خالی از لطف نیست که بار دیگر این سوال را از خود بپرسیم که به چه منظور انباری را اجاره و رهن کرده یا می خریم ؟


طبیعیست که این رویداد به منظور محافظت از محصولات آماده فروش ، کالاهای در شرف انتقال به خط تولیدی دیگر یا مواد اولیه با ارزش اتفاق می افتد . حال چنانچه اندکی افق دیدمان را بازتر کنیم و یک لایه عقبتر را نیز ببینیم ، به این نکته می رسیم که انبار کردن یک محصول فروشی ، در حقیقت به دلیل کسب سودی بیشتر می باشد .


بدیهیست زمانی که شما فقط به اندازه دفتر یا مغازه خود جنسی برای فروش دارید ، تنها به همان میزان فرصت فروش داشته ، قدرت مانور روی افزایش تنوع محصولاتتان را ندارید ، کالاهای پرطرفدار پشتوانه ای نداشته و با اتمامشان سود بالقوه ای که می‌توانست به دست آید ضایع می شود . در ادامه این فرد یا مجموعه نیز ملزم به پر کردن سریع و مستمر دکان ، مغازه یا شوروم خود بوده که این کار امری وقتگیر ، چالشی ، خسته کننده و هزینه زا می باشد .

 

پیامدهای منفی فقدان انبار برای یک کسب و کار


• فقدان یک انبار و پرکردن مستمر یک مغازه به این دلیل وقتگیر است که می شد به جای چند بار مراجعه برای تهیه یا تولید کالای مورد نظر و اتلاف زمان ، تنها یک مرتبه به این کار پرداخته شده و محصولات مورد نظر در انبار نگهداری شوند .


• فقدان یک انبار از این نظر چالشیست که از وجود کالای صورت گرفته شده به طور کامل مطمئن نیستید ! به عنوان مثال روی نمونه ای که در یک مغازه وجود دارد تعدادی را فروخته اید ، حال اینکه از رساندن به موقع آن توسط تولیدکننده داخلی (خط تولید خود مجموعه) یا امکان واردات راحت و بی دردسر آن به داخل کشور به طور قطع اطمینان ندارید .
این در حالیست که وجود یک انبار سبب می شود تا با ذخیره این محصولات پیش از فروش در انبار از وجود آن ها خاطر جمع باشید و نه اینکه با دریافت سفارش به فکر تهیه و تحویل بلافاصله آن به مشتری بیافتید .

 

• فقدان انبار به این دلیل خسته کننده است که افراد مشغول در یک مجموعه ملزم به دوباره کاری های بی پایان هستند . فرض کنید یک بنکدار یا واسطه بین دو نفر به فروش محصولی خاص می پردازد . بدیهیست که چنانچه به انبار فروشنده دسترسی داشت امر آمارگیری ، جمع کردن یک فاکتور ، بسته و بندی و ارسال آسان تر بوده و کار با خطا و آزردگی های کمتری پیش می رفت .


• اگرچه شاید به نظر برسد که اجاره انبار از فقدان آن هزینه بیشتری در بر دارد ، اما فراموش نکنید که این کار به کاهش برخی مخارج ریز اما پرتعداد می انجامد .فرض کنید در مورد قبل به ازای هربار آمد و رفت پیک یا ماشین حمل کالا مجبور به پرداخت کرایه ای جداگانه باشیم ، رقمی که در یک روز ممکن است به چند بار هم برسد .
طبیعتاً اجاره انبار محدوده تهران و یا سایر نواحی در چنین شرایطی سبب می شود تا تنها یک هزینه برای انتقال و جابجایی پرداخته شده و علاوه بر مختصر شدن حساب ها ، بتوان از تخفیفی در این کار نیز بهره مند شد .


در ادامه لازم به ذکر است که ما تنها به یک بُعد از اجاره انبار محدوده تهران پرداختیم و فقدان این مکان پیامدهای نامطلوب واضح و پرضررتری از این موارد نیز دارد .

 

اجاره انبار محدوده تهران


با بازگشت به بحث اجاره انبار محدوده تهران باید گفت که وجود یک انبار تا جایی سودمند است که بتوانیم بر روی سود فروش محصولاتی که در آن نگه می داریم حساب باز کرده و مبلغ قابل توجهی را به ما بازگرداند . در همین راستا چنانچه هزینه های اجاره انبار آنچنان بالا و سنگین برود که دغدغه پرداخت اجاره بهای آن را نیز بیابیم ، بدیهیست که از سود ما کم شده و لزوم به خدمت گرفتن خود را زیر سوال می برد .


در همین رابطه از آنجایی که در اختیار گرفتن این اماکن با هزینه ای کمتر می تواند شرایط مالی یا سودآوری را بهبود بخشد ، اجاره انباری ارزان قیمت تر می تواند راه حل مناسبی باشد .با وجود جهش نامطلوبی که بازار مسکن پایتخت و برخی دیگر از کلانشهرها داشته و اجاره بهای یک ملک ، یک شبه دو برابر شده است ، طبیعیست که یافتن انباری ارزان قیمت تا چه حد می تواند به کنترل این رویه کمک کند .
مجموعه انبارهای برادران میری به عنوان مصداقی برای اجاره انبار محدوده تهران ، فضایی با تنوع در ابعاد و کاربری با قیمتی مناسب است که توانایی سرویس دهی به متقاضیان حاضر در نواحی جنوبی و غربی پایتخت را دارد .


به همین منظور چنانچه در پی کسب اطلاعات دقیق و به روزتری هستید می تواندی با ما تماس حاصل فرمایید .

Main Menu

Main Menu

Main Menu