اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

 

 

 

اجاره انبار موقت نوع خاصی از انبار ها را شامل نمی شود و شما می توانید هر انبار و با هر سایز و ویژگی را در دوره زمانی کوتاه مدت اجاره کنید . اگر شما صاحب یک منزل مسکونی باشید که به دلیل فرسودگی و یا نوسازی ، بخواهید تعمیراتی را روی آن انجام دهید و در عین حال محل دیگری را برای نگهداری وسایل در اختیار نداشته باشید ، بهترین گزینه پیش روی شما اجاره انبار موقت در طول این دوره است . با داشتن یک انبار موقت وسایل شما در محیطی کاملاً امن و تحت نظارت سیستم ها و نیرو های امنیتی قرار خواهند گرفت و شما نگرانی از بابت به سرقت رفتن آن ها ، مثلاً زمانی که وسایل را در پارکینگ پرتردد خانه اقوام خود نگهداری کنید نخواهید داشت ، به علاوه نیرو های فنی به منظور تعمیر ساختمان در نبود وسایل فضای بیشتری را در اختیار خواهند داشت تا کار خود را هرچه سریع تر انجام دهند .

اجاره انبار موقت تنها محدود به افراد نمی شود ، شرکت ها و کارخانه های زیادی هستند که حتی در مکانی که واحد های تولیدی آن ها وجود ندارد با توجه به نیاز های خود انبار هایی را به صورت موقت اجاره می کنند تا بتواند بازار مصرف ایجاد شده در آن مکان را تأمین کنند و یا بتوانند تنها در زمانی خاص محصولات خود به بازار تزریق کنند . (مثلاً انبار های آهن آلات و مصالح ساختمانی در محل مسکن های مهر) .

 

به عنوان مثالی دیگر می توان از افراد فعال در حوزه صادرات نام برد ، آن ها به دلیل مسائل گمرکی و یا محدودیت های صادراتی مجبور می شوند تا زمانی را در مرز برای ارسال کالاهای خود منتظر بمانند . در برخی موارد این انتظار طولانی شده و آن ها چاره ای جز عودت کالا ها به کارخانه و یا نگهداری در مرز ندارند ، در این زمان هزینه های بازگشت کالا در مقایسه با نگهداری آن ها در مرز بیشتر خواهد ، بنابراین آن ها سراغ اجاره انبار های موقت می روند که به این منظور ساخته شده است . با جای گیری کالا ها در این انبار ها تولید کننده اطمینان خواهد داشت که کالاهای وی در معرض خطر تغییرات جوی قرار نخواهند گرفت و او هزینه های جابجایی و حمل و نقل را دوباره پرداخت نخواهد کرد .

 

مدت زمان اجاره انبار موقت

 شاید تصور کنید که  اجاره انبار  حداقل در کمتر از یک ماه صورت نخواهد گرفت ، اما باید گفت هرگز این گونه نیست . انبار داران محترم با توجه به روند رو به رشد اقتصاد کشور و تنوع در نیازهای مردم سعی کرده اند تا به صورت هماهنگ با این نیاز ها پیش بروند و کمبودی از این جهت در خدمات آن ها وجود نداشته باشد . در حال حاضر آن ها این امکان را فراهم نموده اند تا بتوان انبارها نه تنها به صورت هفتگی بلکه به صورت روزانه نیز اجاره کرد .

 

موارد پر کاربرد در اجاره انبار موقت

انبار موقت نمایشگاهی : بیشتر اجناس ها و کالاهایی که برای عرضه در نمایشگاه ها تهیه می شوند فضای زیادی را اشغال می کنند ؛ بعلاوه شما ممکن است از زمان تولید تا عرضه آن ها در نمایشگاه مکانی را برای نگهداری موقتشان نیاز داشته باشید ،  به این منظور بهترین گزینه انبار موقت خواهد بود .

انبار موقت فصلی : برخی از مشاغل چون فروشگاه های لوازم التحریر در برهه ای از زمان فشار کاری زیادی را تحمل می کنند . برای مثال در فصل بازگشایی مدارس این افراد با حجم زیادی از تقاضا روبرو هستند و نیاز دارند تا اجناس را مرتباً با کالاهای فروش رفته جایگزین کنند . وجود انبار موقت برای این افراد می تواند دغدغه های ذهنی آن ها را در تأمین نیاز های مشتری کاهش دهد .

اسباب کشی و اجاره انبارهای موقت : اجاره نشینی در کلان شهر هایی چون تهران ، مشهد ، اصفهان و شیراز پدیده ای جدا نشدنی از بافت این شهر ها است . قیمت زمین در این شهرها بسیار بالا بوده بنابراین افراد به اجاره نشینی روی آورده اند . در فصل نقل و انتقالات خانه مخصوصاً در اواخر تابستان افراد مجبور می شوند تا در مدت پیدا کردن منزلی جدید برای اجاره ، وسایل خود را در مکانی نگهداری کنند ، این انبار ها بهترین مکان برای آن ها خواهد بود .

Main Menu

Main Menu

Main Menu