اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

 

اجاره انبار وسایل اداری و شرکت : نمی توان به طور دقیق گفت که این نوع امور جاری در شرکت هاست که سبب شده است تا همه آن ها از وسایل و ابزار مشابهی استفاده کنند یا برعکس ، این استفاده کلیشه ای از سخت افزارهایی ثابت و همیشگی در قالب ادارات و شرکت هاست که سبب شده است تا روند کاری بسیاری از آن ها در چارچوبی شبیه به یکدیگر تعریف شود !

 

وسایل اداری


هر آنچه که هست ، به خوبی می دانیم که شرکت های خصوصی ، سازمان های مستقل و ادارات دولتی از پدیده های فیزیکی مشابهی در کار خود استفاده می کنند که با وجود تنوع در ابعاد ، تعداد ، توانایی ، قیمت ، زیبایی و بازدهی های مختلف ، تقریباً اموری مشابه را محقق کرده و بدین ترتیب به یک کسب و کار ، شکل یک شرکت یا شخصیتی حقوقی معنا و اعتبار می بخشد .


در همین اثنا ، شاید بتوان کامپیوترها و همه ماتعلقات آن از جمله پرینتر ، اسکنر ، پلاتر و ... ، تلفن ، فکس ، سخت افزارهای شبکه و اتصال همه کاربران به منبع اطلاعاتی مشترک ، میز و صندلی های ایشان ، پارتیشن های متحرک ، وسایل برودتی و گرمایشی غیر ثابت ، وسایل موجود در آشپزخانه یا سرویس های بهداشتی ، اقلام تزئینی و جمله نگاره های تبلیغاتی یا انگیزشی موجود در یک شرکت را پکیجی از وسایل اداری مذکور بدانیم.

عوامل موثر در جابجایی وسایل شرکت


با در نظر گرفتن این محصولات ، گاهی اتفاقاتی روی می دهد که به فراخور آن ها نیازمند تغییر مکان این محصولات هستیم .


تغییر مکان خود شرکت و قرارگیری در شرف اسباب کشی ، ورشکستی یا توقف فعالیت ها به مدتی نامعلوم که به تحویل دفتر شرکت منجر شده است ، کاهش تعداد کارکنان که به تغییر چینش دفتر و لزوم نگهداری از وسایل بلااستفاده منجر شده است ، اعمال تغییرات یا تعمیراتی اساسی روی دفتر یا ساختمان آن که مستلزم تخلیه کامل می باشد و همچنین نگهداری از بخشی از دارایی های مجموعه که دفتر کار کشش یا امنیت لازم برای حفظ آن ها را ندارد از جمله مهمترین دلایلیست که سبب می شود تا مجموعه ای در فکر اجاره انبار وسایل اداری و شرکت افتد .

اجاره انبار ، عملی در راستای رفع نیازهای مجموعه های بزرگ


از آنجایی که هر خواننده ای با ظّن و تفکرات خود مطالبی را تصویر سازی می کند ، ممکن است بگوید چند میز وصندلی یا کامپیوتر نیاز به اجاره انبار نداشته و حتی می توان برای مدتی از آن ها در خانه نیز نگهداری کرد . این حرف ادعای اشتباهی نیست ! چرا که شرکت های کوچک و نوپا با تعداد پرسنلی انگشت شمار از همین روش نیز تبعیت کرده و می توانند با پخش کردن لوازم خود در چند انباری شخصی از آن ها حراست کنند ، اما زمانی که از شرکتی غول پیکر با ده ها کارمند سخن می گوییم ، لزوم اجاره انبار وسایل اداری و شرکت بیشتر درک پذیر می شود .


با توجه به توضیحات فوق می توان اذعان داشت که نگهداری از وسایل یک موسسه یا مجموعه (از جمله ماشین آلات اداری ، میز و صندلی ها و حتی اوراق و پرونده ها ) امر خطیری بوده که سهل انگاری در آن به ضایع شدن بخشی از سرمایه شرکت منجر می شود . بدیهیست که وقتی محصولی را انبار می کنیم ، قصد استفاده مجدد از آن را داریم ، کمااینکه اگر چنین نبود آن را فروخته یا دور می انداختیم . پس در پی اجاره انبار وسایل اداری و شرکت به دنبال این هستیم که تا زمان استفاده مجدد از آن ها ، این محصولات را در حالتی ایده آل حفظ کنیم .

 

اجاره انبار وسایل اداری و شرکت


طبیعیست که نحوه نگهداری از این محصولات مشابه یکدیگر نبوده و به طور مثال سازوکاری که در حفظ یک میز کنفرانس باید اتخاذ کرد ، با نحوه دپو کردن نگاره های کاغذی و زونکن ها متفاوت است ، در نتیجه اینکه چنانچه خودمان مجال یا توانایی انجام این کار را نداشته باشیم ، می توانیم این وظیفه را به سامانه های متخصصی مانند مجموعه انبارهای برادران میری سپرده تا با تکیه بر سال ها تجربه و زیرساخت های حرفه ای خود ، به نگهداری از این محصولات بپردازند .


این در حالیست که در اجاره انبار وسایل اداری و شرکت ، برخلاف روش های انبارداری مرسوم که با چینش دقیق و اصولی امکان دسترسی به هر وسیله در هر لحظه ممکن می باشد ، اینجا هدف تنها حفظ محصولات است که با چینش قاعده مند اما فشرده آن ها می توان به این هدف دست یافت . نیاز به توضیح اضافه نیست که بدین واسطه فضای مورد نیاز نیز کوچکتر شده و عملاً کارفرمایان هزینه کمتری را به نسبت انبارداری های مرسوم و رایج پرداخت می کنند .

Main Menu

Main Menu

Main Menu