اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

 

 

 

اجاره انبار پوشاک : البسه یا پوشاک بنا به ماهیت و ماده اولیه ای که در تولید دارند ، از یک سو نیازمند نگهداری در مکانی هستند که بواسطه آلاینده های مختلف آلوده و کثیف نشده – به ویژه آن هایی که فاقد پک یا بسته بندی هستند – و از سویی دیگر به دور از تابش مستقیم نور آفتاب که ممکن است رنگ آن ها را تغییر دهد ، نم و رطوبت که به عدم به فروش رفتن این محصولات یا مرجوع شدن آن ها توسط خریدار می انجامد و همچنین مواد آتش زا که با توجه به جنس پارچه بکار رفته در این محصولات می تواند بسیار خطرناک باشد نگهداری شوند ؛ همه اینها در حالیست که برخی از البسه مانند لباس عروس یا لباس شب بانوان به دلیل داشتم اکسسوری و افزونه های زینتی گران بها و پر زحمت در دوخت و همچنین چروک شدنشان نباید به صورت فشرده در محلی قرار گرفته یا تا شوند که این عوامل نیز محدودیات بیشتری سر راه کار ما قرار می دهد .

در خصوص نگهداری از البسه باید گفت که شرایط فوق الذکر تحت هر موقعیتی صادق است اما لباس هایی که در کمد یا کشوی خود از آن ها نگهداری می کنیم ، به دلیل اینکه متعلق به خودمان هستند مسئولیت کمتری در نحوه نگهداری نیز در پی دارند . از سویی دیگر استفاده چندین باره از آن ها که به مستهلک شدنشان می انجامد و همچنین ورود محصولاتی جدیدتر به لیست البسه ما که سبب می شود علاقه و توجهمان به محصولات قدیمی تر کم شود ، عوامل دیگری که باعث می شود تا توجه چندانی به نحوه محافظت از آن ها نداشته باشیم .

 

این در حالیست که این شرایط برای یک مغازه دار یا فروشنده کاملاً متفاوت است . این فرد می خواهد محصولات موجود را بفروشد ، محصولاتی که چنانچه زدگی داشته ، دارای لکه باشد ، بوی نا مطبوعی بدهند و یا دارای کیفیت ایده آلی نباشد به فروش نمی رود . در نتیجه حفظ شرایط آرمانی آن ها مقدمه ای ضروری برای افزایش فروش و سود دهی می باشد .

 

حال تصور کنید مجموعه ای که خود تولید کننده ای سرشناس بوده ، حجم واردات قابل توجهی از خارج از کشور داشته و یا به صورت بنکداری و واسطه گری محصولاتی را به فروش می رساند چه کار سختی را در راستای حراست و طبقه بندی این پدیده ها در پیش خواهند داشت . در حالی که صد ها نوع مختلف کالا که هریک از آن ها نیز دارای رنگ بندی خاصی هستند  نیاز به حفظ و دسته بندی دارند ، تنها اجاره انبار پوشاک در ابعاد و ویژگی های مشخصیست که سبب می شود تا مالک و صاحب امتیاز این مجموعه در اثر فقدان و تخریب این محصولات متضرر نشود . 

در همین راستا در هنگام اجاره انبار پوشاک باید توجه داشت که چنانچه حرفه ما در رابطه با محصولاتی مانند کت شلوار ، مانتو یا لباس های مجلسی زنانه است که مستلزم آویزان کردن می باشند ، این مکان باید دارای رگال یا لوله کشی های اصولی باشد که بتوان بدون سد راه یا تخریب محصولات ، آن ها را با فراغ بال دسته بندی کرد . در چنین شرایطی گاه دیده شده است که وجود عوامل نا مساعد مانند سقف کوتاه نیز معضلی بوده است که در بدو اجاره انبار پوشاک بدان توجه نشده و با ورود به کار گریبان مستاجر را گرفته است .

همانطور که گفته شد ، این مکان در  اجاره انبار باید قابلیت نصب قفسه را نیز داشته باشد تا محصولاتی که جعبه ای بوده و یا در بسته هایی با ابعاد مشخص هستند ، به راحتی در آن ها قرار گرفته و نریزند . نور پردازی مناسب این محیط که در ایام شلوغی انبار سبب می شود تا نور به قفسه های پایینی برسد ، امنیت بالای این محیط که از سرمایه صاحب امتیاز این محیط محافظت می کند ، دسترسی آسان و نزدیکی به محل فروش یا ارسال کالا ، عایق بندی مناسب در برابر جریان هوا ، گرد و غبار ، رطوبت و جانوران و همچنین امکان ذخیره کالاهایی از جنس های مختلف (مثلاً طاقه پارچه ، جعبه های کفش ، ملزوماتی مانند دکمه ، زانفیکس ، گان و ...) در آن وجود داشته باشد .

نهایتاً لازم به ذکر است که مجموعه انبار برادران میری با قرارگیری در شهر قدس ، با داشتن شرایط فوق الذکر آماده نگهداری از محصولات مورد نظر بوده و گزینه مناسبی برای کارخانه و تولیدی های مناطق اطراف به منظور نگهداری موقت و بلند مدت از این نوع کالاها می باشد .

Main Menu

Main Menu

Main Menu