اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

اجاره سوله اطراف تهران

اجاره سوله اطراف تهران : احتمالاً شما نیز کم و بیش با سوله ها آشنا هستید و یا دست کم یک سوله را از نزدیک دیده اید. سوله ها در واقع سازه های فلزی عموماً بزرگی هستند که دارای سقف های شیب دار بوده و بر حسب محاسبات خاصی که بر اساس نوع کاربرد آنها انجام می گیرد در ابعاد و اشکال مختلفی تولید می شوند. سوله ها که در زبان انگلیسی به آنها Gable Bents یا Ridge Benst گفته می شود کاربردهای بسیار زیادی دارند که از آن جمله می توان به سالن های ورزشی ، آشیانه های هواپیما ها ، پارکینگ های عمومی ، فروشگاه ها ، مرغداری و دامداری ها و ده ها نوع کاربرد دیگر آن اشاره کرد ؛ اما یکی از کاربردهای سوله که در اطراف تهران نیز بسیار انجام می گیرد استفاده از آن به عنوان انبار است و عموماً اجاره سوله اطراف تهران با این مقاصد انجام می گیرد که از آن به عنوان انبار استقاده نمایند.
برای بسیاری از صنایع مختلف و کارگاه های تولیدی که در اطراف پایتخت به کار تولید ، واردات و یا صادرات مشغول هستند اجاره یک سوله که با ابعاد وسیع خود بتواند تمام نیاز های آن واحد تولیدی را برای انبار کردن انواع مواد خام و کالاهای تولیدی آنها رفع نماید یک موضوع حیاتی است. در واقع چنین کارگاه ها و شرکت هایی که نبض بازار آنها در گرو وجود اجناس می باشد و تنها حضور انبوهی از مواد مصرفی و یا کالاهای تولیدی در انبار این کسب و کارها و مشاغل است که باعث می شود آنها بتوانند به کار خود ادامه دهند ، قطعاً نیازمند داشتن یک انبار بزرگ هستند و چه انباری بهتر از یک سوله بزرگ که بتوان به سادگی انبوهی از اجناس مختلف را در آن ذخیره نمود.
یکی دیگر از کارهایی که باعث می شود عده ای به دنبال اجاره سوله اطراف تهران باشند برپایی کارگاه های تولیدی مختلف در داخل همان سوله ها می باشد. بسیاری از تولیدی های مختلف که یا به شهرک های صنعتی نزدییک نیستند و یا به هر شکلی تمایل دارند در منطقه ای خاص باقی بمانند با خرید تجهیزات لازم برای آغاز به کار تولیدی خود واجاره انبار اقدام به برپایی همان کارگاه در داخل سوله می کنند که این کار برای مشاغلی که بازار مناسبی ندارند و کالاهای تولیدی آنها در مقادیر بسیار بالایی نیستند کار مناسبی است زیرا به این ترتیب صاحب کسب و کار مورد نظر به جای اجاره دو مکان که یکی برای انجام تولید و دیگری برای انبار کالا استفاده شود ، تنها یک مکان را اجاره می نماید و اینگونه در واقع با یک تیر می تواند دو نشان را بزند.
با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن مشاغل مختلف اینترنتی و درآمد زایی هایی که بسیاری از افراد در این حوزه انجام می دهند سوله ها نیز بازار گرمی در این میان یافته اند. به عنوان مثال بسیاری از مراکز خرید اینترنتی که کم کم در میان مردم جا افتاده اند و به سایت های بزرگی مانند "آمازون" (به عنوان مثالی خارجی) تبدیل شده اند روزانه هزاران قطعه کالای مختلف را خریده و یا برای خریداران ارسال می کنند. اجاره سوله اطراف تهران از کارهایی بوده است که صاحبین این مشاغل اینترنتی برای انجام کارهای ذخیره ، بسته بندی و ارسال این کالاها برای مردم انجام داده اند. یکی دیگر از کارهایی که اخیراً باعث به وجود آمدن موج بزرگی در اجاره سوله شده است استخراج سکه مجازی یا بیت کوین است که به تازگی علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است. این افراد با اجاره مکان هایی همچون سوله ها و نصب دستگاه های مخصوصی که به ماینر معروف هستند با انجام عملیات های خاصی اقدام به استخراج بیت کوین از اینترنت می کنند که آنطور که از شنیده ها حاکیست درآمد های بالایی نیز برای آنان به ارمغان می آورد.

Main Menu

Main Menu

Main Menu