اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

 

انبارداری با اکسس

یکی از روش های مدیریت انبار یا به عبارتی انبارداری استفاده از نرم‌افزار اکسس شرکت مایکروسافت است که به منظور ایجاد پایگاه ‌ داده مختلف ساخته شده است . برای اینکه بیشتر با مبحث انبارداری با اکسس آشنا شویم در ابتدا معرفی مختصری از برنامه اکسس را خواهیم داشت و سپس به‌کاربرد آن در انبارداری خواهیم پرداخت .

 ممکن است تا به حال برای شما پیش آمده باشد که بخواهید مجموعه ای از اطلاعات را به صورت منظم گردآوری کنید و در عین حال بخواهید تا در کمترین زمان ممکن به جزئیات آن ها نیز دسترسی داشته باشید . امّا بهترین روش انجام این کار چه خواهد بود؟ شاید به عنوان کسی که با نرم افزارهای کامپیوتری کار کرده باشد ، نرم‌افزار word و excel را پیشنهاد کنید ، این دو برنامه گرچه مفید هستند ولی دارای محدودیت هایی در کار با حجم زیاد داده ها می باشد . برای مثال زمانی که شما بخواهید تمامی اطلاعات دانشجویان یک دانشگاه و مجموعه دانشکده های آن را به نحوی مدیریت کنید که تنها با سرچ نام دانشجو و اعمال آرایه های لازم روی آن به دقیق‌ترین اطلاعات درباره وی دسترسی پیدا کنید ، نرم‌افزار اکسس بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود چراکه با آن می توانید چند پایگاه داده را به صورت مجزا تعریف نموده و با لینک آن ها به یکدیگر با سهولت مدیریتشان کنید .

 

برنامه اکسس برای نخستین بار در سال ۱۹۹۲ توسط شرکت مایکروسافت به همراه ویندوز عرضه شد و در نسخه های بعدی آن یعنی شماره ۲۰ ویژگی همچون موتور جستجو را به آن اضافه کردند تا فرآیند کاوش را در مدت زمان کمتری انجام دهد . قابلیت های این نرم‌افزار باعث شد تا مایکروسافت روی توسعه آن متمرکز شود تا حدی که هم اکنون نسخه ۲۰۱۹ آن در دسترس ما قرار دارد . با این وجود برنامه اکسس با تمام امکاناتی که در خود جای داده است برای بسیاری از افراد هنوز هم ناشناخته مانده است به طوری که ما ممکن است در نسخه آفیس کامپیوتر خود سال های زیادی از آن استفاده نکرده باشیم . چراکه راحتی کار با اکسل را به آن ترجیح داده ایم ولی پیشنهاد ما این است تا با یک بار طی کردن روند ایجاد یک پایگاه داده در اکسس لذت استفاده از آن را به عینه حس کنید .

 

اکسس و انبارداری

قابلیت های این نرم‌افزار برای فعالان در حرفه انبارداری نیز پوشیده نماند و باعث شد تا آن ها هم از انبارداری به اکسس رجوع کنند . از آنجایی که بیشتر انبارداران با انواع مختلف کالاها در رنگ ، سایز و جنس های مختلف روبرو هستند در مدیریت آن ها گاهی اوقات به مشکلاتی بر می خورند ، اکسس به آن ها این امکان را می دهد تا بتوانند بدون پرداخت هزینه های زیاد در تهیه نرم‌افزار به راحتی و با چند کلیک ساده در طی چند ساعت برنامه ای را برای مدیریت اجاره انبار خود تهیه کنند .

 

شما در انبارداری با اکسس توان این را دارید که در برنامه خود مواردی همچون تعریف کالای جدید ، ثبت اسناد ورودی ، ثبت سند خروجی ، محل استقرار کالاها ، صدور برگ خرید ، نقطه سفارش کالا ، چاپ تگ ، جستجو در اسناد و میان موجودی مواد ، الصاق تصاویر کالا ، تعریف طرف حساب های مختلف ، تعریف کارکنان و پرسنل و مشخص کردن هزینه ها و درآمد را برای آن تعریف نموده و در صورت نیاز نسبت به سایر ویرایش آن ها نیز اقدام فرمایید . اگر شما به تازگی به انبارداری مشغول شده اید و یا اینکه توانایی خرید نرم‌افزارهای انبارداری را ندارید (برای مجموعه های کوچک) پیشنهاد ما استفاده از این برنامه به منظور تسهیل در امور خود می باشد .

در کنار تمام این مزیت ها ممکن است این سؤال به ذهن شما خطور کند که با وجود برنامه های مختلف چرا ما باید از انبارداری با اکسس را استفاده کنیم . به این منظور باید گفت که همه ما یا به عبارتی انبارداران نیازهای مختلفی داریم و هر کدام تمایل داریم تا نرم افزار و یا حتی وسایل آن ها به شیوه ای خاص و مطابق با میل و سلیقه آن ها اختصاصی شود در نتیجه زمانی که شما از نرم افزارهای آماده به این منظور استفاده می کنید با محدودیت‌ هایی در دسترسی به قسمت های مختلف و تغییرات روی آن ها مواجه خواهید شد ولی استفاده از اکسس این امکان را به شما می دهد که به طرق مختلف و مطابق با سلیقه خود آن ها را شخصی سازی کرده و در انبار خود به کار بگیرید.

Main Menu

Main Menu

Main Menu