اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

مدیریت انبارداری در دهه های گذشته به‌طور قابل توجهی تغییر کرده است چرا که این دگرگونی ها ناشی از نیاز به پیروی از تغییرات سریع در فناوری و برآورده کردن نیازهای روز افزون مصرف کنندگان در انبارداری نوین می باشد . امروز شرکت های انبارداری باید خود را با مجموعه های بزرگ تدارکاتی و تأمین کالا و خدمات فعال هماهنگ و به روز کنند . آن ها به این منظور نیاز خواهند داشت تا در فناوری هایی سرمایه گذاری کنند که سبب صرفه جویی در وقت و هزینه ها شود و در عین حال کارایی را در انجام فعالیت های انبار داری افزایش دهد . اگر مدیران انبار به راه هایی برای صرفه جویی در هزینه ها و بهبود خدمات خود هم اکنون دست پیدا کنند که بتواند خدمات آن ها را نسبت به رقبا افزایش دهد ، حداقل در ۵ سال آینده قادر خواهند بود تا رقبای خود را از میدان به در کنند و در این زمینه به شرکتی بزرگ تبدیل شوند . به منظور کمک به شما سه روش جدید برای عملیات انبارداری را معرفی می‌کنیم تا بتوانید هزینه های خود را کاهش دهید .

 

 دفتر کار متحرک و انبارداری نوین

 اگر تاکنون از دفاتر کاری ثابتی استفاده می‌کردید و نیروهای شما یا دریافت کنندگان کالاها و خدمات مجبور بودند تنها با مراجعه به آن ها فرآیند دریافت کالا را تکمیل کنند ، باید گفت که وقت آن رسیده است که این شیوه را کنار بگذارید . شما می توانید از ایستگاه های کاری که مبتنی بر تلفن های همراه و یا رایانه‌های لوحی است استفاده کنید . این امر باعث می‌شود تا دفتر کار شما همیشه همراهتان باشد و کارکنانتان بتوانند از محل قرارگیری اجناس بدون مراجعه به دفاتر آگاهی پیدا کنند و حتی اقدام به نصب برچسب‌ها روی کالا نمایند . مشتریان نیز دیگر لازم نخواهند داشت تا مسافت طولانی را برای مراجعه به دفتر هر انبار طی کنند ، بلکه تنها با رجوع به نیرو های شما و ارائه درخواست خود از طریق آن ها شما را مطلع نموده و کافی است تا درخواست آن ها را تائید کنید و کارکنان اجناس را به مشتری تحویل دهند .

 به علاوه فضای بزرگ انبارها باعث می‌شود تا کارکنان زمان زیادی را به رفت و آمد و مطلع شدن از درخواست های مدیران اختصاص دهند . ولی با ایستگاه های کاری نوین شما قادر خواهید بود تا در هر لحظه و به صورت آنلاین با نیروهای خود ارتباط برقرار کنید ، از موقعیت آن ها در انبارمطلع شوید ، آن ها را در جریان امور محوله قرار دهید و برای هر اقدام روی هر گروه از اجناس نگهداری شده از نیروی استفاده کنید که در نزدیک ترین محل به آن قرار دارد . با تمام مزیت هایی که آن ها به همراه دارند حداقل می توان گفت که تا چند سال آینده جایگزین کامپیوترها نخواهند شد ، چرا که آن ها هنوز کارایی خود را حفظ کرده اند ، در واقع می‌توان آن‌ها را به عنوان یک سرمایه گذاری در آینده معرفی کنیم .

 

 

 ماشین های حمل و نقل و جابجایی  و انبارداری نوین

 به عنوان مدیر انبار ممکن است همیشه از دست نیروهای خود شاکی باشید که چرا کارها را در مدت زمان مشخص شده انجام نمی‌دهد ، ولی شما به عنوان یک مدیر حداقل باید یک بار اموری را که نیروهای خود در مسافت های طولانی و در میان قفسه ها طی می کنند را انجام داده تا از حجم کاری آن ها مطلع شوید . در واقع شما باید روی اموری متمرکز شوید که درنهایت باعث شود تا نیروهای شما در مدت زمان کمتری فعالیت های خود را انجام دهند . یکی از این موارد در انبار جهت کاهش مدت زمان انجام امور توسط کارکنان ، استفاده از گجت های کوچک به منظور جابجایی افراد می باشد . آن ها از جریان الکتریسیته و نیروی باتری بهره می‌گیرند تا نیروی محرکه لازم برای حرکت خود را فراهم کنند در نتیجه شما مواردی چون آلودگی یا صدای اضافی موتور را در محیط انبار نیز به همراه نخواهید داشت ؛ علی رغم اندازه کوچک با سرعت بالایی نیز حرکت می کنند ، بنابراین کارکنان شما قادر خواهند بود که به جای طی کردن مسافت های طولانی با پای پیاده ، این مسیر را در مدت زمان کمتری انجام داده و مازاد وقت خود را روی اموری چون قفسه بندی ، دسته بندی ، برچسب گذاری و ثبت کالاهای دریافتی یا ارسالی در سیستم های کامپیوتری متمرکز کنند .

گروهی دیگر از ماشین آلات که می‌توانند به مدیریت هرچه بهتر اموال شما در انبارداری نوین کمک کنند ، ربات هایی است که با تبعیت از دستور های داده شده به آن ها و بر مبنای برنامه های کامپیوتری می توانند حمل و نقل کالا را در مسیرهای مشخص شده درون انبار بدون نیاز به حضور شما و تنها با استفاده از قفس های مخصوص برای حمل و نقل کالا توسط آن ها امکان پذیرکنند . شما در استفاده از آن ها تنها نیاز خواهید داشت که کالا را در جعبه مخصوص حمل کالا قرار داده و با دادن کد محل قرارگیری کالا به رباط اجازه دهید تا اجناس را در کمترین زمان ممکن در قفس قرار دهد یا آن ها را از قفس دریافت نموده و به مشتری تحویل دهد .

موارد ذکر شده می تواند هزینه های  اجاره انبار در تهران را در مجموعه های شما نیز تا حدود زیادی کاهش داده و مشتریان زیادی را از این طریق به سمت شما جلب کند .

Main Menu

Main Menu

Main Menu