اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

 

قیمت اجاره انبار در غرب تهران

قیمت اجاره انبار در غرب تهران : چنانچه به تاریخچه شهر تهران نگاهی بیاندازیم، خواهیم دید که از حدود دو قرن پیش که تهران به پایتختی ایران برگزیده شده و تا به امروز نیز در این مقام باقی مانده ، این شهر از نظر جمعیتی و محدوده جغرافیایی دچار چه تغییر و تحولاتی گشته است !

در همین رابطه گفته می‌شود که وقتی آقا محمد خان قاجار پس از بارها تلاش برای تصرف این ناحیه موفق به فتح تهران شد، این محدوده که عموماً از باغ و بستان‌های میوه یا زمین‌های کشاورزی تشکیل شده بود در مجموع قریب به 20.000 نفر جمعیت داشت ؛ این در حالیست که جمعیت این شهر در سرشماری سال 1395 ، هشت میلیون و هفتصد هزار نفر اعلام شده است !

بدیهیست که این رشد جمعیت صدها برابری که در خلال این سال‌ها بواسطه مرگ و میر و کشت و کشتارهای فراوان نیز در مواردی ریزش چشمگیری داشته است (مثلاً قحطی سال‌های 1249 و 50 یا قحطی بزرگ در سال‌های 1296 تا 98) در همان جغرافیای کوچک بومیان این شهر جای نگرفته و در جهت‌های مختلفی پخش شده‌اند .

با عنایت به اینکه محدودیت‌هایی نظیر وجود عوامل طبیعی مانع از پیشروی این افراد به سمت شمال، جنوب و قسمت‌های شرقی شهر گردید، این نواحی غربی آن بود که به عنوان دشتی باز مأمنی برای پذیرش و کوچ برخی افراد و کسب و کارها به سمت خود شده و با گذر زمان و بواسطه پیشرفت شهر کرج در نواحی باختری آن، غرب تهران به ناحیه پررونق‌تری (حداقل در زمینه صنایع) در مقایسه با سایر جهت‌های این شهر تبدیل شد .

با توجه به این توضیحات بدیهیست که اجاره انبار و قیمت اجاره انبار در غرب تهران برای متقاضیان آن مهم باشد ! به همین منظور قصد داریم تا ادامه به بررسی آن بپردازیم :

 

انبارهای غربی

 

همانطور که بدان اشاره شد، وجود دشتی پهناور در غرب تهران و وجود دو منبع اصلی تأمین نیروی انسانی کارخانجات (یعنی تهران و کرج) سبب شد تا این مجموعه ها فعالیت خود را در آنجا آغاز کرده و بدین ترتیب علاوه بر رعایت فاصله لازم از شهر (فاصله شهرک‌های صنعتی از مناطق مسکونی پرجمعیت) و راحتی کارکنانشان در تردد، به راه‌های ارتباطی پراهمیت ترانزیتی و فرودگاه نیز نزدیک باشند .

برای کشوری در حال توسعه همین عوامل کافیست تا صنعتگران و صاحبان سرمایه نقطه واجد الشرایط را به قطب صنعتی و تجاری کشور تبدیل کرده و بدین ترتیب جریان قدرتمندی از پول، مواد اولیه و محصولات آماده شده را در آن به راه بیاندازند .

با عنایت به اینکه همه این مجموعه‌ها فضای لازم برای نگهداری از مواد و محصولات مذکور را ندارند، بدیهیست که به منظور نگهداری از سرمایه خود تا موعد مصرف یا فروش آن‌ها نیازمندی مکانی متناسب با خواسته خود، دارای فضای مورد نیاز، دارای قیمتی مقرون بصرفه، دارای پیشنیاز‌های یک انبار خوب (مثلاً از نظر ایمنی یا ساختار مدیریتی) و همچنین نزدیک به خود می‌باشند که در این رابطه یافتن و استعلام قیمت اجاره انبار در غرب تهران راهکار مطلوبی برای رسیدن به این مهم به نظر می‌رسد!

 

قیمت اجاره انبار در غرب تهران

 

مجموعه انبارهای برادران میری به عنوان سامانه‌ای فعال در شهر قدس (قلعه حسن خان) ، سلسله انبارهایی با پشتوانه سال‌ها تجربه در حوزه نگهداری و حراست از اموال هموطنانمان است که در حال حاضر یکی از گزینه‌های ایده‌آل همکاری به منظور حفظ و طبقه‌بندی دارایی های شما به ویژه در حوالی جاده مخصوص کرج و بزرگراه فتح محسوب می‌شود .

در همین رابطه سالن‌های متعدد این مجموعه با متراژهای گوناگون سبب شده است تا افرادی که قیمت اجاره انبار در غرب تهران برایشان مهم بوده و دارای بودجه محدودی هستند، گزینه‌های مختلفی را پیش روی خود دیده و از آن میان یکی را برگزینند .

در همین رابطه لازم به ذکر است که این انبارها در کسب خدماتی نظیر بهره‌مندی از ایمنی با ضریب بالا، استفاده از نیروی انسانی حاضر در محیط،  بیمه نامه‌های مختلف یا امکان تردد در ساعات مختلف شبانه روز (با هماهنگی قبلی) با یکدیگر یکسانند اما این متراژ ، وجود برق سه فاز، خصوصی یا عمومی بودن قسمت تخصیص یافته و ... می‌باشد که قیمت اجاره انبار در غرب تهران را مشخص می‌کند .

در همین رابطه لازم به ذکر است که چنانچه در پی اجاره انبارهای سوله‌ای در غرب پایتخت هستید، می‌توانید هم اکنون با ما ارتباط برقرار کرده و از آخرین قیمت‌های موجود مطلع شوید!

 

Main Menu

Main Menu

Main Menu