اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

ویژگی های یک انبار برای اجاره : زمانی که در پی یافتن یک انبار خوب برای نگه داشتن دارایی های فیزیکی خود ، محصولات در شرف فروش یا کالاهای ترخیص شده از خط تولید کارخانه یا گمرک هستید ، فاکتورهای مهمی در انتخاب مکانی ایده آل دخیلند که قصد داریم در این یادداشت به بررسی آن ها بپردازیم .

مهمترین علل تاثیرگذار در انتخاب یک انبار

در همین رابطه با بررسی نیازهای مشتریان خود در مجموعه انبارهای برادران میری و دسته بندی آن ها ، به چند عنوان اصلی رسیده ایم که عموم خواسته های مشتریان ما در راستای یکی از آن ها قرار می گیرند . این سر فصل ها که عبارت اند از
• امنیت انبار
• دسترسی آسان به آن
• امکانات سخت افزاری و نیروی انسانی
• هزینه های مقرون به صرفه
• مساحت انبار
• کاربری انبار و انطباق با نیازمندی موجر
• تیم مدیرتی شناخته شده و با اعتبار و
• مجوزهای رسمی از سازمان های ذیصلاح
عمده توقعات یک مشتری از انبار اجاره ای را شامل می شد . ضمن دعوت از شما برای درج نظرات خود ، قصد داریم تا در دو مقاله به بررسی این عوامل بپردازیم :


1. امنیت انبار


همه افرادی که در پی اجاره انبار به هر دلیلی هستند ، در پی نگهداری از محصولی فیزیکی و بهادار می باشند ، حال این بها می تواند از چشم ناظرین ناچیز و قابل چشم پوشی بوده و یا می تواند میلیون ها تومان ارزش داشته باشد .

با گذر از ارزش مادی و تعهدی که ما به مشتریانمان می دهیم ، بنا به اصل امانت داری که در مجموعه انبارهای برادران میری به آن پایبندیم ، همین که این فرد زحمت اجاره انبار برای دپوی این محصول یا محصولات را به خود داده است ، به این معناست که برای وی ارزنده بوده و به سلامت آن اهمیت می دهد ، در نتیجه اینکه وظیفه خود می دانیم تا با تکیه بر توان نیروی انسانی و سیستم های امنیتی خود در این راه حداکثر تلاش خود را به منصه ظهور بگذاریم .


نیروی انسانی ورزیده و ماهر ، سگ های نگهبان ، آژیر خطر ، دوربین های مدار بسته و امکان چک کردن اموال مشتریان از راه دور توسط ایشان بخشی از اقدامتیست که به منظور نگهداری از کالاها از شر سارقین انجام می دهیم . این در حالیست که سامانه اطفاء حریق نیز به عنوان یکی دیگر از سیستم های امنیتی این مجموعه وظیفه تعدیل و خاموش کردن آتش در بدو وقوع را بر عهده دارد .


2. دسترسی آسان


طبیعیست که نزدیکی انبار به دفتر مرکزی یک شرکت یا سازمان می تواند به تسریع جریان بارگیری ، تخلیه و حتی انبارگردانی آن منجر شود . در حالی که نیروهای انسانی نیز ملزم به تردد میان این دو مرکز حیاتی در بطن یک تشکّل هستند ، نزدیکی انبار می تواند راندمان کار را بالا ببرد .


البته لازم به ذکر است که با توجه به قرار گرفتن مجموعه مذکور در شهر قدس ، شهرستان های اطراف به انضمام کارخانجات واقع در جاده قدیم کرج و همچنین شرکت های فعال در مناطق غربی تهران دسترسی بهتری به آن دارند ، اما این نکته هم نادیده گرفته نشود که به زعم برخی مشتریان ، قرار داشتن این مجموعه در مجاورت کمربند ترابری پایتخت و نزدیکی با آزادراه های مختلف ، بدون محدودیت های ترافیکی و راهنمایی و رانندگی می تواند به بهبود شرایط انبارداری و ویژگی های یک انبار برای اجاره منجر شود .


3. امکانات سخت افزاری و نیروی انسانی


چنانچه یکی از برترین انبارهای دنیا از نظر مساحت ، امنیت و استانداردهای انبارداری را هم با قیمتی نازل در اختیار داشته باشید ، چنانچه نیروی انسانی به منظور انجام برخی امور یدی و جایگذاری محصولاتتان در جای تعیین شده و همچنین ماشین آلاتی تخصصی حمل مانند جرثقیل سقفی ، لیفتراک ، سامانه های کامپیوتری و ... را در اختیار نداشته باشید ، ترجیح می دهید که به انبار کنونی خود بازگشته و با بهره گیری از توانایی های افراد و امکانات موجود ، به نگهداری از محصولات خود بپردازید .


لازم به تأکید بیشتر نیست که بگوییم مجموعه پیش روی بواسطه کادر دفتری ، کارگران زحمتکش و ماشین آلات کاربردی خود توانسته است تا نظر همه مشتریانش را جلب کرده و به طرز رضایت بخشی خواسته های ایشان را انجام دهد .
در نهایت گفتنیست که ساختار ساختمان خود انبار نیز در این زمره قرار گرفته و وجود رمپ ، بارانداز ، سیستم روشنایی ، تهویه ، آب ، برق ، گاز ، تلفن ، پوشش کف مرغوب و قفسه بندی استاندارد نیز از دیگر ویژگی های یک انبار برای اجاره می باشد .

4. هزینه های مقرون به صرفه


هزینه های انجام یک کار همواره از مهمترین محدودیت های آن می باشد . در همین رابطه و در خصوص ویژگی های یک انبار برای اجاره شاید شما انباری را سراغ داشته باشید که دارای به روزترین سامانه های مکانیزه انبار داری بوده ، در استراتژیک ترین نقطه شهر قرار داشته ، دسترسی به آن برای کارکنان و ماشین های حمل بار فوق العاده باشد و از نظر امنیتی نیز با سوله های نظامی برابری کند .

همه این ویژگی ها فوق العاده بوده و همه صنعتگران و تجّار در پی به دست آوردن چنین مکانی هستند ، اما اگر بتوان با پول اجاره یا خرید آن ، چند انبار مشابه با امکاناتی محدودتر اجاره کرده یا خریداری کرد نیز این ویژگی ها به چشم مشتری دوست داشتنی به نظر می رسیدند ؟! مسلماً خیر . در نتیجه اینکه قیمت ها به فراخور امکانات انبار سنجیده شده و داشتن ویژگی های ممتاز در کنار قیمت مناسب برای موجر است که به انباری خوب برای اجاره معنا می دهد .

Main Menu

Main Menu

Main Menu