اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

انبار عمومی شورآباد : کلاشهر تهران به عنوان یکی از شهرهای واقع در مسیر تجاری شرق به غرب و شمال به جنوب کشور ، حجم زیادی از کالاهای صادراتی ، وارداتی و در شرف معمله شدن از اقصی نقاط کشور در خود نگهداری می کند ، به همین خاطر دارای سلسله انبار های متعددی در مناطق  22 گانه خود می باشد . انبارهای عمومی شور آباد به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع های انبارداری جنوب تهران ،  با کاملترین امکانات  مورد نیاز کارفرمایان بصورت شبانه روزی در اختیار عموم متقاضیان  اجاره انبار در تهران قرار دارد .  شورآباد یا قاسم آباد یکی از شهر های صنعتی مهم استان تهران بوده و حجم قابل توجهی از کارخانه ها و انبار های بزرگ تهران را در خود جای داده است ؛ به گونه ای که در برخی محافل غیر رسمی تحت عنوان "منطقه صنعتی تهران" نیز شناخته می شود . قرار گیری  انبار عمومی شورآباد در این منطقه صنعتی و همجواری با سایر انبار های بزرگ ، هر تولید کننده و صنعت گری را ترغیب خواهد می کند تا به این منطقه نقل مکان کرده و ضمن پایین آوردن هزینه های نقل و انتقال کالا بین کارخانجات مختلف ، از مزیت های همجواری با راه های مواصلاتی نظیر آزاد راه تهران قم نیز بهره گیرند . از سویی دیگر نزدیکی این شهرک پراهمیت صنعتی به خاور شهر ، فرودگاه بین المللی امام خمینی ، کهریزک و بهشت زهرا نیز عامل دیگری در شناسایی آن می باشد .

دسته بندی انبار ها

هر انباری را با توجه به نوع ساختمان ، نوع کالای نگهداری شده در آن و نحوه انجام عملیات انبارداریش تقسیم بندی می کنند . در تقسیم بندی بر اساس نوع ساختمان  انبار به سه دسته انبار تمام پوشیده ، انبار سر پوشیده و انبار باز تقسیم می شود.

در انبار پوشیده تمامی مواد به دلیل ماهیتشان باید در مکانی که اطرافش پوشیده و مسقف است نگهداری شود . انبار سرپوشیده تنها مختص موادی است که باید از تابش مستقیم نور خورشید حفظ شوند و در نهایت به انبار باز می رسیم ، جایی که کالاهایی که در برابر تغییرات آب و هوایی خاصیت خود  را از دست نمی دهند نگهداری می شود.

تمامی افراد فعال در پیشه انبار داری با توجه به میزان بودجه خود و نیاز صنایع فعال در آن ، اقدام به احداث انباری

ویژه کرده اند . برای مثال فردی با انباری به مساحت 1000 متر و از نوع رو باز تنها مشتری شغل هایی مانند صنف آهن فروشان و یا تولید کنندگان الوار خواهد بود و باید انبار را تنها در محلی که این شغل ها قرار دارند احداث کند ؛ ولی انبار عمومی شورآباد با توجه استقرار میان صنایع مختلف درآن منطقه و وسعت مکانی ، هر سه نوع انبار روباز ، سر پوشیده و پوشیده را در خود جای داده  است تا پاسخ گوی نیازهای مختلف مشاغل واقع در آن منطقه و حتی سایر نواحی باشد.

امکانات

  1. حمل و نقل درون و برون شهری برای دریافت یا تحویل کالا ( دارای انواع تریلی ،کامیون و کامیونت)
  2. سرکشی مداوم و کنترل اقلام نگهداری شده از لحاظ کیفیت
  3. تفکیک و دسته بندی کالاها براساس نیاز مشتری
  4. مجهز به سیستم های بسته بندی برای جلوگیری از آسیب دیدن کالاها
  5. وسعت زیاد
  6. امنیت زیاد بواسطه فعالیت کادر مجرب و بروزترین سیستم های امنیتی
  7. تجهیز به سردخانه های بزرگ برای نگهداری مواد فاسد شدنی
  8. امکان ورود و خروج کالا در 24 ساعت شبانه روز
  9. عدم محدودیت در نوع کالای نگهداری شده
  10. پوشش بیمه برای تمامی کالاها
  11. مخصوص مشاغل کوچک در قالب انبارهای خانگی 10 و 20 فوتی (کانتینری)

دلایل انتخاب انبار عمومی شورآباد

استفاده از امکاناتی عمومی یا همگانی ، همواره از نمونه های خصوصی و سفارشی خود ارزانتر می باشد ، لذا استفاده از این عوامل برای افرادی که توان یا تمایل صرف هزینه های زیادی را ندارند مقرون بصرفه تر است . در همین رابطه اجاره انبار عمومی توسط متقاضیان سبب می شود تا علاوه بر صرف مبلغی کمتر ، از امکانات یک انبار خصوصی استفاده کنند .

Main Menu

Main Menu

Main Menu