اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

انبار عمومی چیست ؟

اگر در بازار مشغول به کار هستید ، اگر کارخانه یا کارگاه تولیدی دارید و یا اگر به هر طریقی مواد اولیه ، اقلام مصرفی و یا محصولاتی دارید که نیاز به نگهداری و محافظت از آنها تا یک زمان مشخصی وجود دارد حتماً تا به حال با موضوع ذخیره این اقلام و اجاره انبار مواجه شده اید. داشتن انبار در حقیقت امر آنقدر که در ظاهر کلام راحت و ساده به نظر می رسد نیست. اگر به واسطه داشتن محصولات یا مواد اولیه و یا هر چیزی که نیاز به دپو شدن دارد به دنبال خرید یا اجاره مکانی برای انبار کردن آن محصولات بوده اید قطعاً از مشکلات و دردسرهای آن آگاه هستید.

برای خرید مکانی که برای شما حکم انبار محصولاتتان را داشته باشد قطعاً نیاز به سرمایه قابل توجهی خواهید داشت که اصولاً صرف هزینه برای خرید انبار آن هم در شرایط اقتصادی خاص کنونی کشور (چنانچه فرض کنیم قیمت این ملک جهش قابل توجهی ندارد) کار آنچنان عاقلانه ای نیست. همچنین اجاره انبار نیز علاوه بر هزینه های ماهیانه اجاره ، هزینه هایی مثل برق و آب و گاز را به دوش شما خواهد گذاشت و این ها تازه جدا از دیگر هزینه های جانبی است. کارمند انباردار، کارگر برای جابه جایی محصولات، نگهبان برای محافظت شبانه روزی از انبار و محصولات شما و همچنین هزینه های حمل و نقل ؛ همه این ها هزینه های زیادی را برای شما به بار می آورند که با یک حساب سرانگشتی خواهید دید که به صورت کلی خرید یا اجاره ی انبار شخصی برای شما صرفه اقتصادی نخواهد داشت .

در همین راستا برخی مجموعه ها با ایجاد انبار های عمومی در سطح پایتخت گام بزرگی را برای رفع این مشکل برداشته اند . حتماً این سوال به ذهن شما خطور کرده است که انبار عمومی چیست؟ انبار عمومی اغلب به انبارهای بزرگی گفته می شود که در آن بر حسب نیازتان فضای مشخصی ار از این محیط را اجاره می کنید. به طور مثال این انبارها هم نیاز کسی که برای دپوی محصولاتش به سیصد متر مربع فضا احتیاج دارد را رفع می کند و هم نیاز کسی که به بیست متر مربع فضا احتیاج دارد. البته این انبار ها از این امتیاز برخوردار هستند که می توانید در آنها با توجه به مفادی که در قرارداد بین شما و مدیران آن مجموعه انبارداری وجود دارد در موقع لزوم متراژ انبار خود را بر حسب نیازتان کم و زیاد کنید.

 علاوه بر این شما نیاز به استخدام انباردار، باربر و نگهبان و دیگر نیرو های انسانی لازم برای حفاظت از محصولاتتان را ندارید و این وظیفه به عهده ی مسئولان این نوع انبار های عمومی است و این خبر خوبی برای شما خواهد بود زیرا مدیریت انبار و مجموعه انبار داری زیر دست شما کار سخت و وقت گیری است اما استفاده از انبار های عمومی وظیفه سنگینی را از دوش شما خواهد برداشت.

در ادامه پاسخ به این سوال که انبار عمومی چیست و چگونه می توان به یک انبار عمومی اعتماد کرد و سرمایه خود را در آنجا ذخیره  نمود باید گفت که برای تاسیس یک انبار عمومی نیاز به گرفتن مجوز های مختلف از نهاد ها و ارگان های ذیصلاح زیادی است. اخذ این مجوز ها نیازمند داشتن پیش نیازهای امنیتی بسیاری است که شما را از این امر مطمئن می کند که انبارهای عمومی که با مجوز در حال کار هستند به خوبی قابل اطمینان و اعتماد بوده و شما می توانید با خیال راحت سرمایه ای که به شکل مواد اولیه و یا اقلام و محصولات مصرفی بازار در اختیار دارید را برای انبار شدن و محافظت در اختیار آنان قرار دهید و شب ها با خیال آسوده چشمان خود را بسته و به خواب بروید .

از امتیازات دیگر انبار های عمومی ارتباط مستقیم با شخص شماست. اگر شما نیاز به اضافه کردن محصولاتتان داشته باشید ، یا اگر نیاز به برداشت مقداری از محصولات انبار شده ی خود را داشته باشین آنها این کار را برای شما انجام خواهند داد. حتی شما می توانید موجودی محصولات خودتان را از آنها بخواهید و این امر باعث می شود بسیاری از اتلاف وقت های گذشته دیگر اتفاق نیفتد.

در پایان در پاسخ این سوال که انبار عمومی چیست باید گفت انبار عمومی مناسب ترین مکان برای انبار کردن محصولات شما با کمترین هزینه و اتلاف وقت و بیشترین امنیت و آرامش خاطر است. مجموعه انبارهای برادران میری با تخصیص بخشی از انبارهای متراژ بالای خود به کاربری های عمومی ، این امکان را برای متقاضیان امر به وجود آورده است که در صورت نیاز بتوانند از این محیط با قیمتی نازل و شرایطی ویژه استفاده نمایند .  

Main Menu

Main Menu

Main Menu